עיריית בני ברק הצביעה שוב על ההקצאות - 'דגל התורה' תמכה

מועצת עיריית בני ברק קיימה הערב הצבעה חוזרת על ההקצאות שאושרו בישיבה הקודמת, כאשר הפעם נציגים מ'דגל התורה' תמכו - הפוך מהצבעתם הראשונה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עיריית בני ברק (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: מועצת עיריית בני ברק תקיים הערב (חמישי) ישיבה, לכאורה שגרתית מן המניין, בה צפוי ראש העיר חנוך זייברט לסכם את מבצע ניקיון פסח כמו גם סקירה והיערכות לקראת ל"ג בעומר, אלא שחדי עין ישימו לב שבין הסעיפים נמצאים גם שני נושאים רגישים ונפיצים עד למאוד.

כך לדוגמא סעיף ב' הקובע - "אישור תוכן ופרטי כל מועצה מספר 41", וכן סעיף ד' - "אישור חוזי בר רשות".

מתברר כי מועצת העיר עומדת לאשר הערב שוב, בפועל, את כל הליך ההקצאות שהובא לדיון בפעם הקודמת.

ל"כיכר השבת" נודע כי מדובר בהליך חריג למדי והוא נעשה משום שהפעם, חברי סיעת "דגל התורה" שהצביעו בישיבה הקודמת נגד הליך ההקצאות, צפויים להצביע בדיוק הפוך ולתמוך בהקצאות.

יצויין כי אין המדובר בפעימה השנייה שהובטחה על ידי ראש העיר לשותפים הקואליציוניים אלא באישור מחדש של סיכום הישיבה הקודמת.

ב"דגל התורה" צפויים גם להצביע בעד אישור חוזי בר רשות שזו בעצם היציאה לדרך של הליך ההקצאות כאשר נחתמים החוזים בין העירייה למוסדות שקיבלו את ההקצאות.

גורמים ב"דגל התורה" מציינים כי נוספו הפעם מגרשים נוספים וכי החלוקה מאוזנת ומקובלת על כל הצדדים.

ל"כיכר השבת" נודע כי פגישות קדחתניות שהתקיימו בשבועות האחרונים הביאו לשינוי הגישה ולהסכמה משותפת שתוביל הערב להיפוך המגמה ולתמיכתה בפועל של סיעת דגל התורה בהליך ההקצאות.

כזכור, ב"כיכר השבת" נחשפו פגישותיהם החשאיות של נאמני בתיהם של גדולי ישראל, הרב דוד שפירא והרב יענקי קנייבסקי יחד עם הדיין הגאון רבי יהודה סילמן בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר