סקירה מיוחדת

במסוק או באוטובוס: כמה עולה לנסוע למירון בל"ג בעומר?

באגד, בנתיב אקספרס, בחברות הפרטיות או אפילו במסוק: יש לכם אין ספור דרכים להגיע להילולת הרשב"י במירון. בדקנו עבורכם מה הדרך הכי זולה. רמז: לגור באלעד. בשיתוף טלחופש (תוכן שיווקי)

מסוק לספסופה. תענוג ששמור לעשירים (צילום: שאטרסטוק)

מאות אלפי בני אדם עולים מאז סוף השבוע האחרון, ואף קודם לכן למירון, שם נפתחת הערב (מוצ"ש) הילולת רבי שמעון בר יוחאי. את הדרך למירון ניתן לעשות ברכב, באוטובוס או אפילו - תאמינו או לא - גם במסוק. "כיכר השבת" ו"טלחופש" מגישים סקירה מיוחדת של מחירי הדרכים השונות להגיע למירון.

נתחיל במכונית הפרטית. האמת? הנסיעה ברכב פרטי למירון לא מומלצת. מניסיון הערב, הפקקים בדרך להר כמעט בלתי מסתיימים, וההמתנה לשאטלים מהחניון עד לכניסה ליישוב מלווה כמעט מידי שנה בשעות מורטות עצבים.

בשקלול גס, עלות הדלק מירושלים למירון ברכב פרטי מסתכמת בכ-300 שקלים, תלוי בסוג הרכב (הבדיקה שלנו מתייחסת למחיר ממוצע של כמה כלי רכב). בהגיעכם לחניון, תיאלצו לשלם עוד עשרים שקלים לאדם עבור הנסיעה בשאטל מהחניון עד לכניסה לכפר. אם התמזל מזלכם והשגתם אישור מעבר לחניון האח"מים, הנסיעה בשאטל תהיה בחינם.

המתנה לתחבורה ציבורית במירון בשנים עברו. לא חוויה נעימה בלשון המעטה (צילומים: יענקי אריה)

האופציה הנוספת, המקובלת ואף המומלצת ביותר - היא התחבורה הציבורית. נסיעה מירושלים למירון, באמצעות חברת נתיב אקספרס תעלה 71.40 ש"ח לנוסע רגיל, 42 ש"ח לאזרח ותיק ו-67.20 ש"ח לילד עד גיל 10. יצויין, כי הנסיעה בקו מותנית ברכישת כרטיסים מראש. בירושלים, ישנן חברות תחבורה נוספות המעניקות שירות הסעות למירון, דוגמת "הופמן" ו"מהדרין". המחיר שם נע בין 75 ש"ח לנסיעה הלוך ושוב, ל-95 ש"ח.

אם אתם מעוניינים לצאת למירון מבני ברק, נסיעה באגד ונתיב אקספרס תעלה לכם 63.80 ש"ח למבוגר וילד ו-37.70 ש"ח לאזרח ותיק. נסיעה מביתר עילית למירון תעלה לכם 85 ש"ח לילד ולמבוגר, מאלעד למירון - לאחר סבסוד של העירייה - הנסיעה תעלה לכם 45 ש"ח, בין אם אתם מבוגרים או ילדים.

זמני ההדלקות במירון (למפה המלאה לחצו כאן)

זוכרים את המסוק? כן, זה אמיתי. גם השנה יפעלו שירותי הסעה במסוק מירושלים ותל אביב למירון. העלות לתענוג ששמור למעט אנשים בלבד, עומדת על 1,500$ לכרטיס נסיעה הלוך ושוב.

שימו לב, המסוק יקח אתכם מכמה אזורים בירושלים, בהם המנחת בהר המנוחות, וינחת בסמוך ליישוב ספסופה. משם, מבטיחים מארגני המסע המעופף, להעביר אתכם ברכב עד לכניסה לכפר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר