המשטרה חוקרת

תלונה: אחות רצחה תינוקת פגה בבית החולים

משרד הבריאות בודק, האם אחות בבית חולים לילדים ניתקה תינוקת ממכונת ההנשמה היות וסברה כי אין לה סיכוי לשרוד, או שזוהי עלילה כחלק מ'סגירת חשבונות' בין 2 אחיות (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פגה. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אחות שעובדת בפגייה בבית החולים שניידר בפתח תקווה הגישה תלונה במשטרה נגד אחות אחרת, שלטענתה ביצעה לכאורה "המתת חסד" בפגה שאושפזה במקום שסיכוייה להמשיך בחיים היו קלושים, לפני כחצי שנה.

לפי הדיווח בחדשות 2, האחות שהתלוננה סיפרה לחוקרי המשטרה כי האחות השניה ניתקה את הפגה ממכשיר ההנשמה שהייתה מחוברת אליו כשהיא שכבה באינקובטור, וחיכה עד שהמוניטור יראה שנפסקו סימני החיים של התינוקת יופסקו.

על-פי הידוע, האחות שהגישה את התלונה במשטרה דיווחה על האירוע להנהלת בית החולים כבר לפני כחודשיים, אך ככל הנראה חשה שהטיפול לא היה רציני דיו ולכן פנתה למשטרה. נוסף על כך, כי בית החולים שניידר לא דיווח על התלונה למשרד הבריאות - שפתח גם בבדיקת התלונה רק בעקבות פניית חדשות 2.

יודגש כי ייתכן שסעיף החשד יהפוך בהמשך לרצח או שבמקרה ההפוך יתברר כי מדובר בעלילת שווא. בעקבות התלונה נפתחה חקירה במחוז מרכז של המשטרה, והחקירה נמצאת בראשיתה.

תגובת בית החולים שניידר לידיעה כפי שפורסמה בחדשות 2: "מדובר בתלונה על מקרה ספציפי של פגה שנולדה בשבוע היריון ומשקל קטנים מאוד, שסבלה מסיבוכי פגות קשים ומסכני חיים עם סיכויי הישרדות קלושים. הטענה נבדקה על ידי צוות רפואי מקצועי בכיר שכלל גם את יו"ר ועדת האתיקה של בית החולים ולא נמצא לה כל בסיס. בנסיבות אלו לא היה מקום לדווח למשרד הבריאות או למשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר