רוצחים מגיל קטן

חידון לילדי אל קעידה: הפרס - קלצ'ניקוב

לקראת חודש הרמדאן הופץ בתימן חידון של אל קאעידה שמטרתו לגייס ילדים לארגון, החידון כולל שאלות על האידאולוגיה האסלאמית הקיצונית של אל קאעידה (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ילדים יורים בקייטנת חמאס (צילום: ספא)

החינוך לרצח בקרב המוסלמים הקיצוניים מתחיל כבר מגיל קטן כך שהחידון החדש של אל קעידה לילדים והפרס הייחודי שניתן בו אינם מפתיעים במיוחד.

בסוכנות הידיעות רויטרס דיווחו כי ברחובות העיר תעיז שבדרום מערב תימן, הנשלטת בידי ארגון הטרור אל קעידה נתלו כרזות המעודדות את התושבים הצעירים להשתתף בתחרות. את השאלונים חילקו חברי ארגון הטרור, ורוב השאלות היו בנושא הפרשנות של הארגון לרעיונות האסלאם או יותר מדויק ליישום האכזרי שלהן.

למשל, אחת השאלות הייתה "מנו שלושה סעיפים בחוקה של תימן הסותרים את חוקי האסלאם". בשאלה אחרת נכתב: "כל אדם המציית לחוק שאינו חוק האסלאם הוא כופר ובן מוות. רשמו שלושה מקורות לכך מכתבי הקודש".

כדי לעודד השתתפות מוצעים פרסים למשתתפים בחידון. הפרס הראשון הוא רובה קלצ'ניקוב בו יוכל הזוכה להרוג את חבריו להנאתו, הפרס השני הוא אופנוע והשלישי – מחשב נייד. פרסים נוספים הם אקדח, וכסף מזומן.

על פי הדיווח, בשאלונים לא נכתב היכן יש למסור את הטפסים המלאים, אך התושבים המקומיים אמרו לסוכנות רויטרס כי משרדי אל קאעידה והמסגדים של הארגון מוכרים היטב בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר