יצא בזול

ח"כ גפני נקנס קלות על מהירות מופרזת

זו לא הפעם הראשונה של חבר הכנסת שרכבו נתפס נוסע במהירות מופרזת אלא שבבית המשפט פספסו את ההרשעה הקודמת רק לפני כחודשיים והקלו בעונשו (משטרה ומשפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

חבר הכנסת משה גפני, הורשע שוב בשבוע שעבר בנהיגה במהירות מופרזת. בדיון בבית המשפט טענה נציגת התביעה כי ההרשעה האחרונה שלו הייתה בשנת 2009, אך מתברר כי רק לפני כחודשיים הורשע גפני בעבירה זו ואף נקנס ב-1000 ש"ח.

כזכור, לפני כחודשיים הוגשו נגד גפני שני כתבי אישום בבית המשפט לתעבורה על נהיגה במהירות מופרזת, עבירה בה הורשע כבר בעבר כמה וכמה פעמים ועל נהיגה ללא חגורת בטיחות והוטל עליו קנס של 1800 ש"ח.

בשבוע שעבר הוא הורשע שוב במהירות מופרזת, אך כאמור, על פי הדיווח ב"ידיעות תל אביב" נטען כי העבירה האחרונה הייתה רק ב-2009. לו היה יודע השופט והתביעה כי ההרשעה האחרונה של יו"ר וועדת הכספים הייתה רק לפני חודשיים ייתכן ועונשו היה מוחמר.

מתברר, כי ברכבו של הח"כ הנמרץ נוהגים כמה אנשים ביניהם בני משפחתו ונהגים אחרים וחלק מעבירות המהירות אינן שלו. מתוך 6 כתבי אישום שהוגשו נגדו לאחרונה לפחות 2 מהם הוסבו על נהגים אחרים שהודו בעבירות ונקנסו באופן אישי.

בבית המשפט נאמר כי לגפני רקורד "טייסי" עשיר, עם 36 הרשעות קודמות של נהיגה במהירות מופרזת.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר בדיונים שנערכו סמוך זה לזה. עברו התעבורתי של הנאשם הוצג בבית המשפט השלום לתעבורה עוד בטרם הוזנה הרשעתו במסוף כחודש לפני הדיון. ב-7 במרץ 2017. העונש שנקבע לצד העבירות הולם את חומרתן נקבע בהתאם למתחמי הענישה בעבירות אלו".

עו"ד נס שייצג את גפני בבית המשפט בכל כתבי האישום מסר בתגובה ל'ידיעות': "כמו שצוין ואף התברר בבית המשפט, מדובר ברכב אשר משמש כמה נהגים. מצער מאד הניסיון להפעיל לחץ על מרשי ועל בית המשפט באמצעות הדלפת דוחות התנועה לתקשורת. נותרו שני כתבי אישום בלבד שמתנהלים בבית המשפט ואין לי ספק כי גם הם ייפתרו בצורה טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר