מירון תשע"ז

צפו: פרשי משטרה דוחפים אלפים לאוטובוסים במירון

עומס רב נרשם בשעות האחרונות בחניון האוטובוסים בכניסה למירון. כוחות משטרה נצפו דוחקים המונים לאוטובוס ועושים שימוש בפרשים ובכוחות יס"מ. צפו בתיעוד (חדשות, בארץ)

(צילום: באדיבות המצלם)

עומס חריג נרשם החל משעות הערב (ראשון) בחניוני האוטובוסים במירון, ואלפים צובאים על החניונים בכניסה ליישוב. מאות האוטובוסים הממתינים למתפללים לא עומדים בעומס ולידי 'כיכר השבת' הגיעו עדויות על כך ששוטרים מלווים בפרשים ובכוחות גדולים של יס"מ דוחקים בהמונים המבקשים לעלות לאוטובוסים.

פרשי המשטרה דוחקים בהמונים בכניסה לאוטובוס (צילום: באדיבות המצלם)

"עומדים כאן מאות נשים, ילדים וקשישים ומבקשים לעלות לאוטובוסים" מספר ש' בשיחה עם כיכר השבת. "לא ייתכן שאנשים שאין ביכולתם לדחוף בכניסה לאוטובוס יישארו לבד וללא יכולת לשוב לביתם. אני רואה אנשים צעירים שכוחם במותנם דוחפים בצורה פראית ורק מבקשים לתפוס לעצמם מקום באוטובוס".

מתפלל אחר עמו שוחחנו טוען כי המשטרה מפעילה כוח מופרז נגד המתפללים שסיימו את החגיגות במירון. "עומדים כאן מאות שוטרים עם פרשים ודוחפים את האנשים שרוצים לעלות לאוטובוסים" מציין המתפלל.

כאמור, שעה זו היא השעה בה בדרך כלל כל שנה נרשם עומס רב ביציאה ממירון, שכן כל ההדלקות הסתיימו, עשרות האלפים עושים כעת את דרכם לערי המרכז וכתוצאה מכך נוצר לחץ עצום ביציאה ממירון ובחניוני האוטובוסים.

ממשטרת ישראל נמסר כי "השנה, בדומה לשנים קודמות עלו מאות אלפי חוגגים למירון לכבוד הילולת הרשב"י. כחלק מהפקת לקחים מתמשכת שופרו תשתיות ואמצעי בטיחות למען שמירה על ביטחונם ובטיחותם של ציבור המבקרים.

"בעקבות מחסור זמני באוטובוסים החל במקום להתפתח דוחק כאשר המשתתפים דוחפים אלה את אלה עד כדי סכנת חיים ממשית.

"הכוחות במקום הפעילו כוח סביר על מנת למנוע את הפגיעה במבקרים ובניהם מבוגרים וילדים ששהו במקום, זאת עד להשבת הסדר על כנו.

"אלפי שוטרים ולוחמי משמר הגבול פעלו ללא לאות בנקודת הציון במירון ובסביבותיה לשמירה על הסדר, ביטחונם ובטיחותם של קהל המבקרים".

פרשי המשטרה (צילום: באדיבות המצלם)
ההמונים בחניון במירון (צילום: באדיבות המצלם)
ההמונים בחניון במירון (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר