נפגע בתאונה שסבל מזעזוע מוח, נמלט ומת

צעיר בן 26 שהיה מעורב בתאונה עם רכב נוסף בצומת נחושה שבכביש 35 נמלט. הנהג השני סיפר כי הוא רץ לעבר השדה הסמוך, שם בין השיחים אותרה גופתו (חדשות, בארץ)

השדה אליו נמלט ההרוג (צילום: דוברות מד"א)

גופת צעיר בן 26, תושב המרכז, נמצאה אמש (ראשון) מוטלת בשדה במרחק של 50 מטרים מצומת נחושה שבכביש 35, בסמוך לבית גוברין שבדרום לאחר שנערכו חיפושים במקום.

מחקירת המשטרה עלה כי הצעיר ככל הנראה היה מעורב בתאונת דרכים עם רכב נוסף בכביש. הנהג השני שהיה מעורב סיפר כי מיד לאחר התאונה הגבר יצא מהמכונית, החל ללכת במפתיע לכיוון השטח הפתוח ונעלם. הוא הזעיק את המשטרה וכוחות רפואה צבאיים מהאזור שהחלו בחיפושים אחר הנהג הפגוע.

כעבור כמה שעות אותרה גופתו של הצעיר בסבך שיחים כ-300 מטרים מזירת התאונה ואובחן כי הוא ככל הנראה נהרג מפגיעת ראש.

מחקירה ראשונית של האירוע, ועל פי עדותו של הנהג מהרכב השני, עולה כי הצעיר סבל מפגיעת ראש שהובילה לזעזוע מוח, מה שגרם לו לצאת מהרכב וללכת מהזירה עד שהתמוטט. הנהג מהרכב השני סיפר לבוחני התנועה כי מיד לאחר התאונה הצעיר יצא מהרכב, עמד במקום למשך שניות ספורות ולפתע החל לרוץ, קפץ מעל מעקה בטיחות ונעלם בשטח. הערכה היא שהוא סבל מפגיעת ראש שגרמה לו לזעזוע מוח ובכך לאיבוד שליטה על מעשיו. גופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מהמשטרה נמסר הלילה כי "בשעות האחרונות נערכו סריקות אחרי הצעיר, בסיוע מסוק וכוחות רגליים. זאת לאחר שאתמול בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח כי אדם המעורב בתאונת דרכים במקום הולך רגלית אל השטח הסמוך. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בסריקות תוך שימוש באמצעים עד שהוא אותר מוטל בין סבך שיחים. לאחר שמד"א קבעו את מותו, חוקרי המשטרה ומעבדת הזיהוי הפלילי החלו בחקירת המקרה".

ממד"א נמסר: "אמש בשעה 22:49 נמסר למרחב לכיש כי צעיר מחוסר הכרה נמצא בשדה סמוך לכביש 35 ליד צומת נחושה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו. פראמדיק מד"א עידן נק סיפר:" בשדה סמוך לכביש שכב צעיר כבן 26 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר