סוף מביך

עובדי הרשות מסרבים לאפשר ל'כאן' שימוש באפליקציה

התאגיד החדש התחיל לשדר כבר הבוקר, אך לא ניתן להאזין לו עדיין באפליקציה של רשות השידור. הסיבה: עובדי הרשות המפוטרים מסרבים להעביר ציוד וידע להפעלתה (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יוסי אלוני כאן)

רשות השידור אמנם סיימה כבר אמש (ראשון) את השידור האחרון שלה, אך מתברר כי המאבק של העובדים המפוטרים ממשיך. היום נודע כי עובדי הדיגיטל ברשות סירבו להעביר לידי התאגיד ציוד טכני רב, בעיקר הקשור לאפליקציה שמאפשרת האזנה לרדיו - שעלה לאוויר הבוקר בשעה 06:00.

היעדר השידורים באפליקציה גורם לפגיעה בשיעורי החשיפה של תחנות הרדיו בתאגיד, שם מעריכים כי מדובר ב-200 עד 250 אלף מאזינים. לטענתם, זו "נקמה על החלטת הממשלה לסגור את הרשות".

כרגע ניתן להאזין לתחנות הרדיו של התאגיד רק באפליקציות ישנות, לתחנות להן יש כאלה ואילו האפליקציה החדישה של רשות השידור אינה ניתנת לשימוש.

בתאגיד טוענים כי פנו לעובדי הרשות במטרה לבצע העברה מסודרת של ציוד טכני וידע שנועד לחסוך מהמדינה לרכוש אותו שוב. בשיחות חירום הבהירו אנשי הרשות המפוטרים, ש״אנחנו לא עובדים אצלכם״ - ולא הסתירו את כוונתם לפגוע בשידורי התאגיד.

גורמים בתאגיד טוענים כי עובדי הרשות מעכבים בכוונה העברת ציוד טכני בשווי מאות אלפי שקלים שהתאגיד נמנע מלרכוש משיקולי חיסכון כשלא ברור מי אמור לשלם על כך ולהיכן הם מתכוונים לקחת את הציוד המדובר.

על פי הדיווח ב'נענע' עשרות אנשי המערך הטכני של הרשות הבריזו ללא בושה מיום העבודה הראשון שלהם בתאגיד והגיעו רק הבוקר למשרדי התאגיד בפעם הראשונה, בנימוק שהיו בכנסים של ההסתדרות בנושא הפנסיה שלהם.

ב'כאן' התייחסו הבוקר לנושא בטוויטר וכתבו: "‏‎כרגע ניתן להאזין בסרגלי הרדיו ובאפליקציית קול ישראל הישנה ובקרוב מאוד גם באתר שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר