"חילול השם"

לונדון: הקיצוניים ניסו להפגין וסולקו על ידי השוטרים • צפו

קומץ של קיצוניים מחוגי הנטורי קרתא ניסו להפגין במהלך ביקורו רב הרושם של האדמו"ר מבעלזא בלונדון אך סולקו בתוך זמן קצר תוך שהתושבים מוחים ומגנים את מעשיהם (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המהומה בלונדון (באדיבות המצלם)

ביקורו ההיסטורי והמלכותי רב הרושם של כ"ק האדמו"ר מבעלזא בעיר לונדון, לרגל חנוכת בניין התלמוד תורה של החסידות, מעורר הדים רבים כאשר תושבים בריכוזים החרדיים מעידים כי אינם זוכרים מעמדים כה מרומים בהם השתתפו רבבות, הן באירועים התורניים והן בטישים המיוחדים.

במהלך מעמד חנוכת הבית אמש (ראשון) השתתפו רבנים לצד ציבור ענק מכל החוגים והמגזרים בהם אף מקהילות סאטמר ומחנובקא-בעלזא שבאו לחלוק כבוד למנהיג הרוחני.

אלא שכפי שנחשף בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", למרות האהדה עצומה ואולי דווקא בגינה, זאת מתוך קנאה וצרות עין, הפיצו קיצונים המזוהים עם חוגי הסיקריקים ונטורי קרתא פשקווילים וכתבי פלסתר.

בית הדין של העיר בראשות הגר"א פאדווא אף הוציא גינוי חריף נגדם.

היום בשעות הצהריים הפגינו קומץ של בודדים מאותה קבוצה קיצונית במחאה על ביקורו של הרבי כאשר שוטרים מקומיים פיזרו אותם לאחר זמן קצר. המפגינים זכו לגינוי מצד התושבים המקומיים שהבהירו כי מדובר בחילול השם שאין לו מקום בקרב בני הקהילה החרדית בלונדון.

"ניתן לראות בחוש כיצד אל מול הקידוש השם שעושה קהילת בעלזא מנסים גורמים אחרים המוקצים אף בקרב החרדים להפיץ מדון וריב אולם הדבר לא יעלה בידם", אומרים עסקני הקהילה החרדית המקומית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר