תמונות לווין חושפות

העולם מזועזע: אסד שורף גופות של אסירים

מחלקת המדינה של ארה"ב טוענת כי משטר אסד החל לשרוף גופות של אסירים שנרצחו על ידי המשטר - במשרפה גדולה שהוקמה בפרברי דמשק. נציג המחלקה הציג תמונות לווין שמראות - לדבריו - את בניית המשרפה (חדשות)

(צילום: מחלקת המדינה)

מחלקת המדינה של ארה"ב טוענת הערב (שני) כי משטר אסד החל לשרוף גופות של אסירים שנרצחו על ידי המשטר - במשרפה גדולה שהוקמה בפרברי דמשק.

בתדרוך לעיתונאים אמר נציג מחלקת המדינה סטיוארט ג'ונס כי מדי יום מוצאים להורג בתלייה 50 אסירים סורים בכלא סיידנאייא הסמוך לדמשק.

לדברי ג'ונס, מקורות אמינים טוענים כי "רבות מהגופות הושלכו לקברי המונים". בשלב זה, סיפר ג'ונס כי הצבא הסורי בנה משרפה בכדי לטשטש את היקף ההרג. "אנחנו מאמינים שהמשטר הסורי הקים משרפה במתחם הכלא, כדי להיפטר מהגופות עם מעט ראיות".

בעיגול: מיקום המשרפה המשוער (NBC)

במסגרת החשיפה האמריקנית, הציגה מחלקת המדינה סדרת תמונות לווין שמציגות את בניית המשרפה במתחם הכלא. "ממשל אסד ירד לשפל חדש של התנהגות לא מוסרית בסיוע רוסיה ואיראן" אמר ג'ונס.

ג'ונס הוסיף כי המשטר הסורי משתמש בעינויים כלפי מתנגדיו בבתי הסוהר בסוריה. הוא מבצע נגדם מעשים איומים, מכה ומחשמל. לדברי נציג מחלקת המדינה, המידע מבוסס על ארגונים אמינים ותצלומים שהתקבלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר