הבחירות להסתדרות

גואטה עונה לניסנקורן: "הרבנים לא איתך"

לאחר ההאשמות של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן כי נציגי ש"ס "בחרו בכיסאולוגיה" כשתמכו בשלי יחימוביץ', ח"כ יגאל גואטה עונה לו: "המשגיחים זכו ליחס משפיל ממך" (חדשות)

(צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל, פלאש 90)

חבר הכנסת יגאל גואטה מש"ס הגיב הערב (שני) לדבריו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בראיון ל"קול חי", בהם תקף את ש"ס על אי תמיכתה בו בבחירות לראשות ההסתדרות וטען כי "בחרה בכיסאולוגיה" במקום בהכרת הטוב.

"אחיי ואחיותיי היקרים" כתב גואטה בפייסבוק, "עד לרגע זה השתדלתי לשמור על כבודו האבוד של אבי ניסנקורן "הרגוע" הכי לא רגוע בארץ!".

"אז לידיעתך יקירי, המועצות הדתיות לא איתך! הרבנים לא איתך! עיריית בני ברק לא איתך! משגיחי הכשרות לא איתך! הם עדיין ממתינים לפגישה איתך שנתיים ימים ולא מקבלים - כמו כל הוועדים הקטנים שלא מיוצגים ע"י טייקונים - וזוכים אצלך ליחס מזלזל ומשפיל. ובאמת, העובד הדתי בכל הארץ יודע שלא עשית כלום למענו".

ניסנקורן על ש"ס (באדיבות "קול חי")

"ואם בכיסאות או בג'ובים עסקינן, טול קורה מבין עיניך, כל קיומך בנוי על הבטחת כסאות ותפקידים על חשבון העובדים. גם עם שלטי חוצות במיליוני שקלים על חשבון ההסתדרות, רובו של עם ישראל לא איתך! ולאלה שכן מפאת הפחד? זכרו! העיקר לא לפחד כלל, ומי שמאמין לא מפחד".

"ב-23/5/17, כולנו הבית חברתי בראשות שלי יחימוביץ'. בשם ה' נעשה ונצליח" סיים גואטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר