זה המנכ"ל החדש של הקרן החדשה לישראל

הקרן החדשה לישראל הודיעה היום על מינויו של מיקי גיצין, חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו ומנכ"ל התנועה החילונית "ישראל חופשית" - לתפקיד המנכ"ל החדש של הקרן. בעבר אמר: "אני לא שונא חרדים, אני סולד ממאפייני 'שינוי'" (חדשות, בארץ)

מיקי גיצין (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

הקרן החדשה לישראל הודיעה היום (שלישי) על מינויו של מיקי גיצין, חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו מטעם מפלגת מר"צ ומנכ"ל התנועה החילונית "ישראל חופשית" - לתפקיד המנכ"ל החדש של הקרן.

"שלום חברות וחברים, אנחנו מאוד שמחים להכיר לכן/ם את המנכ"ל הנכנס שלנו, מיקי גיצין. בתחילת יולי ייכנס מיקי לתפקידו החדש, ויחליף את המנכ"לית הנוכחית שלנו רחל ליאל, שכיהנה בתפקידה בשמונה השנים האחרונות. רחל נשארת איתנו ותמשיך לכהן כחברת הנהלת הקרן" נכתב בדף הפייסבוק של הקרן החדשה.

גיצין, ייסד את ישראל חופשית, מהעמותות החילוניות הגדולות שזכורה ממאבקיה השונים נגד נושאי דת בישראל. בראיון שהעניק ל"כיכר השבת" ב-2012 אמר: "המטרה המרכזית שלשמה הקמנו את הארגון היא לזעזע את הסטטוס קוו הקיים ולשנות את המצב הנוכחי. הסטטוס קוו הזה רע לשני הצדדים. אנחנו מקווים שהוא ישתנה ולכולם יהיה טוב".

"אנחנו לא בעד מחיקת השבת" אמר אז גיצין, "אני רוצה ייחודיות ליום השבת, אבל אני חושב שצריך לאפשר חופש בחירה. מי שרוצה לנסוע בשבת שתהיה לו תחבורה ציבורית, שתהיה לו אפשרות.

על הטענות לפיהן תנועתו גרמה להסתה כנגד המגזר החרדי ענה אז גיצין: "זו סטיגמה שמדביקים לנו, אנחנו נגד ההסתכלות על מגזרים כבעיה, החרדים הם לא הבעיה, הם סובלים מהסטטוס קוו הקיים בדיוק כמו כולם, צורת החשיבות הזאת שמקטלגת מגזרים פסולה בעיניי".

"אני לא שונא חרדים, אני סולד ממאפייני 'שינוי' שמסתכלים על מגזר כבעיה. יש לנו וויכוח והוא לגיטימי, אבל אין לנו שום דבר נגד חרדים" הוסיף אז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר