צפו בתיעוד

הרמטכ"ל ביקר בגדוד החרדי וקרא לכלוא את תוקפי החיילים

הרמטכ"ל רב אלוף גדי אייזנקוט ערך ביקור בגדוד נצח יהודה המוצב בגזרת בנימין, ויצא בקריאה למשטרה ומערכות אכיפת החוק לפעול בכדי "שמי שפוגע בחייל ייכלא". תיעוד (חדשות)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

הרמטכ"ל רב אלוף גדי אייזנקוט ערך היום (שלישי) בצהריים ביקור בגדוד נצח יהודה של הנח"ל החרדי, המוצב בגזרת בנימין. הביקור בגדוד החרדי נערך על רקע התקיפות הגוברות כנגד חיילים חרדים בשנה האחרונה. בביקור אמר הרמטכ"ל לחיילים החרדים כי הוא "מעריץ אותם על נחישותם".

במסגרת הביקור, שנערך בליווי מפקד חטיבת כפיר, אלוף-משנה ציון רצון ומפקד הגדוד, סגן-אלוף איתמר דשל, קיבל הרמטכ"ל סקירה ממפקד הגדוד על פעילות הגדוד והישגיו בזמן האחרון. כמו כן, נערך שיח בין הרמטכ"ל לבין החיילים החרדים - בו ספרו החיילים על התמודדויותיהם וקשייהם, מבית ומחוץ.

מעצר תוקפי חיילים, אתמול בבית שמש (צילום: יעקב לדרמן)

בתגובה לדברי החיילים, הרמטכ"ל חיזק את ידיהם וציין כי הוא מעריץ אותם על כך שהם משרתים על אף המחיר הכבד שהם נאלצים לעתים לשלם. הרמטכ"ל גינה בתוקף את ההכפשות והפגיעה בחיילים על ידי קיצונים. בסיום דבריו הדגיש הרמטכ"ל כי הוא "פונה לכל מערכות החוק, כולל למפכ"ל, בכדי שיטפלו בתופעה הפסולה בצורה החריפה ביותר, בכדי שמי שפוגע בחייל ייכלא".

רבני עמותת נצח יהודה המלווים את החיילים ציינו: "ביקורו של הרמטכ"ל מהווה עידוד חשוב לחיילים החרדים בצה"ל. הקריאה של רא"ל אייזנקוט לרשויות השונות למצות את הדין עם התוקפים מצטרפת לקריאות רבות בנושא, הן מצידנו והן מצד שורה של גורמים נוספים העוסקים בעניין, ואנו מקווים שהיא תפעל את פעולתה בכדי שחיילי נצח יהודה יוכלו להמשיך בשילוב החשוב של שירות משמעותי עם שמירה על קלה כבחמורה".

(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: עמותת נצח יהודה)
(צילום: עמותת נצח יהודה)
(צילום: עמותת נצח יהודה)
(צילום: עמותת נצח יהודה)
(צילום: עמותת נצח יהודה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר