הפעם הראשונה: הצנחנים החרדים קפצו מהמטוס

בפעם הראשונה בחייהם, החרדים שהתגייסו לפלוגת חץ בחטיבת הצנחנים, עלו על המטוס וביצעו את הצניחה הראשונה שלהם

(באדיבות המצלם)

כל צנחן שמתגייס לחטיבה, מחכה לרגע הראשון בו יאחוז בדלת המטוס, יקבל את הפקודה, יקפוץ מהמטוס ויפתח את המצנח הישר לאוויר ארץ ישראל הצלול. היום זה היה תורם של לוחמי פלוגת חץ, שבעוד כחודש יסיימו את הכשרתם הקרבית. לוחמי הפלוגה שהתגייסו לפני כחצי שנה עלו היום למטוסים המיועדים והגשימו את חלומם.

יהודה משי זהב שבנו משרת בפלוגה, שיתף ברשת החברתית את התרגשותו מהמאורע וכתב: "היום אנחנו הורים גאים ומרוגשים, אחרי שנתנאל שלנו צנח את הצניחה הראשונה. כל הבוקר היינו מתוחים ונרגשים עד התמונות והמידע שכולם צנחו בשלום, נתנאל גיבור שלנו, חייל וצנחן בצבא הגנה לישראל להגן על מדינת ישראל, אוהבים ומתגעגעים. ביום חמישי יקבלו הילדים את כנפי הצניחה, וכבר מחכים למסע הכומתה האדומה".

(באדיבות המצלם)

נתנאל, אחד הצנחנים, כתב: "הייתי במטוס השלישי קפצתי ראשון... אז מי שראשון צריך לעמוד בפתח של הדלת בדלת פתוחה... במשך דקה, ואז מגיע הפקודה היכון, רואה את הים ואת נחל שורק שעובר מתחתי ומגיע הפקודה קפוץ... קפצתי".

"ידיים על הרזרבי, סופר 21, 22, 23, מסתכל למעלה לוודא שהחופה נפתחת, 24, 25, 26, היה לי קצת פיתולים, בעטתי ימינה שמאלה ואז נשאר רק ליהנות מהנוף. הקרקע מתקרבת... מסתכל לכיוון הרחיפה כדי לדעת לאן להכין את הגלגול, ובוום מרגיש את הקרקע נוגעת ברגליים... מבצע גלגול ומקפל מצנח..."

מנהלי ארגון שח"ר שמלווה את החיילים עוד טרם גיוסם, מוסרים כי "עצם שילוב התורה בצבא, נותן לחיילים את הכוח להתמודד בקשיי הלחימה וההכשרה. החיילים כבר מספר ימים לא רגועים מהמחשבה שהם הולכים להגשים חלום. אז הנה, היום הם כבר צנחו, בעוד כחודש כבר יחבשו את הכומתה האדומה הנחשקת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר