זמר הקומזיצים אבי הס בקליפ חדש - השבת

אחרי שהופיע בלא מעט קומזיצים בישיבות, הזמר והיוצר הישיבתי אבי הס מפציע עם להיט חדש וסוחף – 'השבת נועם הנשמות', בלחן שיכניס אתכם היטב אל תוך השבת (קליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אבי הס (22) הוא אברך כולל שגדל בארץ כבן להורים מאנגליה. למוסיקה היה מחובר מגיל צעיר, כבר בכיתה ד' התחיל להלחין שירים. בגיל 14 למד לנגן בגיטרה, מה שתרם להלחנות להיות מסודרות יותר מבחינה מוסיקלית והפכו לחלק מהאישיות שלו, שנקשרה בעולם הנגינה.

בשלב מסוים נחשף אבי לעולם הקומזיצים וגילה כי מוסיקה יכולה לשמש כלי לעבודה ה' וכאמצעי מופלא שאפשר לעשות איתו הרבה. הוא התחיל להשמיע לחברים את הלחנים שלו, החברים התלהבו, מה שהוביל לנגינה באירועים קטנים כמו שבע ברכות וקומזיצים. מאז הספיק אבי להופיע בקומזיצים רבים בישיבות נחשבות כמו אור ישראל, בית מתתיהו, אור אלחנן ובעוד הזדמנויות רבות, כמו לצד הזמרים איתן כ"ץ, שמואל גריינמן, אהרון רזאל ויצחק מאיר.

בימים אלה משחרר אבי, סנונית ראשונה מתוך אוסף לחניו, 'השבת נועם הנשמות' - על מילותיו של רבי אהרון מקרלין. מעבר לשירה כמובן, אבי בעצמו מנגן על הגיטרה והחליל צד, כשעל ההפקה המוסיקלית מנצח ערן קליין. "ישבתי עם הגיטרה עשר דקות לפני הצפירה המבשרת על כניסת השבת, ופשוט התחלתי לשיר מה שהרגשתי, השבת נועם הנשמות. השיר הגיע ממקום אמיתי ומחובר, מסתבר שאנשים רבים מתחברים לשבת באותה צורה" – אומר אבי.

לשיר צולם קליפ מרהיב. "שיר כזה אי אפשר להמחיש בהצגה עם שולחן שבת מלאכותי. חשבנו שחוף הים מרחיב את הדעת והלב. לצאת עם הגיטרה למרחבים ולהרגיש את השבת מגיעה. הים הוא אינסופי, ופותח למשהו הרבה יותר גדול ממך... שבת קודש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר