"2 ערבים דקרו אותי"

כשהוא עטור בתפילין: גבר נדקר בתוך ביתו ונפצע קשה

גבר כבן 50 נמצא דקור ופצוע באורח קשה, בדירתו במושב אלישמע הסמוך לכפר סבא. הוא פונה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים. החשד: הפתיע פורץ בביתו, ונדקר (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הדקירה (צילום: יאיר צור, מד"א. תמונות: נתנאל אנגל, מד"א)

גבר בשנות ה-50 לחייו נמצא היום (רביעי) בביתו כשהוא פצוע מדקירות בפלג גופו העליון ובגפיו, ולפני זמן קצר הוא טופל על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מרחב דרור. הוא פונה לבית החולים בילינסון כשהוא מורדם ומונשם.

פציעתו אירעה כתוצאה מדקירה בתוך ביתו שבמושב אלישמע. "בשלב זה מצבו מוגדר בינוני עד קשה", נמסר מאיחוד הצלה.

על פי דיווחים מהשטח, החשד הוא כי בעת ששב מתפילת שחרית, הפתיע פורץ בביתו, שככל הנראה דקר אותו ונמלט. בנו של בעל הדירה המושכרת לפצוע, סיפר כי אחיו הוא ש"נכנס לבית ומצא את הדייר כשהוא על הרצפה בזמן שהניח תפילין, היה שם מלא דם והוא אמר 'שני ערבים דקרו אותי'".

חובש רפואת חירום במד"א אדר גרשוני המתגורר במושב בסמוך למקום האירוע והגיע ראשון למקום מספר: "בתוך הבית שכב גבר כבן 50 בהכרה מעורפלת עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום וחבישה וניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיע במהירות למקום פינתה אותו לבי"ח בלינסון תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים כשהוא מורדם ומונשם כשבמצבו מוגדר קשה".

מדוברות משטרת מרחב שרון הגיע המידע הבא: "סמוך לשעה 11:20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על גבר בן 52 שנמצא פצוע ביחידת דיור ביישוב אלישמע. כוחות רפואה פינו את הפצוע לקבלת טיפול רפואי בבי"ח בילינסון כשמצבו בינוני/קשה. במקביל כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בסריקות, נסיבות האירוע בבדיקה".

מבית החולים נמסר: "ל'בילינסון' הגיע גבר במצב קשה, מורדם ומונשם, עם פצעי דקירות סכין. כעת בטיפול בחדר הטראומה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר