פרשת העברת המידע

פוטין מגונן על טראמפ: "לא מאפשרים לו לעבוד"

בהקשר לשיחה שנטען כי טראמפ מסר בה לשר החוץ הרוסי חומר סודי ביותר שהתקבל מישראל, שעלול לסכן חיי סוכן שהושתל אצל דאע"ש, מוצא לנכון פוטין להגן על הנשיא (עולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פוטין וטראמפ (צילום: Mark Neyman/GPO/FLASH90, shutterstock)

במהלך מסיבת עיתונאים אמר היום (רביעי) נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כי הוא מוכן לחשוף בפני הקונגרס האמריקני את תמלול השיחה שהתקיימה בשבוע שעבר בין נשיא ארה"ב טראמפ לבין שר החוץ הרוסי לברוב.

כוונת פוטין היא לשיחה שנטען כי טראמפ מסר בה ללברוב חומר סודי ביותר שהתקבל מישראל, שעלול לסכן חיי סוכן שהושתל אצל דאע"ש בסוריה - לפי הפרסומים.

פוטין הבהיר כי טראמפ לא חשף סודות לברוב, ואף מתח ביקורת על ההתנהלות בארצות הברית סביב ההדלפה המדוברת: "הם לא מאפשרים לטראמפ לעבוד כמו שצריך", הוא אמר.

כזכור, עיתון ה'ניו יורק טיימס' דיווח אמש כי ישראל היא שסיפקה לארה"ב את המידע המסווג שאותו חלק טראמפ עם הנציגים הרוסים, אף שישראל הפצירה בעבר בארה"ב להיזהר בחלוקת מידע מודיעיני שכזה.

טראמפ מצידו, כמה לא מפתיע, הגיב לדברים ואמר "זו זכותי המלאה כנשיא לחלוק מידע שקשור בפעילות טרור ולביטחון בטיסות ממניעים הומניטריים. עשיתי זאת משום שאני רוצה שרוסיה תגביר את פעילותה במאבק מול דאע"ש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר