טראמפ: "אני זוכה ליחס הגרוע בהיסטוריה"

הנשיא האמריקני טראמפ מותח ביקורת על היחס לו הוא זוכה מהתקשורת, הדברים נאמרים בצל פרשת פיטורי קומי והדלפת המידע המסווג לידי רוסיה על ידי הנשיא האמריקני (בעולם)

נשיא ארה"ב דונלאד טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ קובל הערב (רביעי) על היחס לו הוא זוכה בתקשורת. טראמפ מנסה גם לדחות את הביקורת שנמתחת עליו בצל כמה פרשות המעיבות על תפקודו.

טראמפ מתמודד עם טענות על תפקוד כנשיאו, השבוע פורסם כי טראמפ העביר מידע מסווג לשר החוץ הרוסי לברוב במהלך פגישתם. בנוסף, נמתחה עליו ביקורת בכל הקשור לפרשת פיטורי ראש ה-FBI, קומי.

בנאום שנשא הערב טראמפ בפני האקדמיה האמריקנית של משמר החופים אמר הנשיא, "רשמתי הישגים אדירים בזמן הקצר שעבר מאז שהושבעתי לנשיא".

(טראמפ מתייחס השבוע להדלפה לרוסים (צילום: הבית הלבן

בהמשך מתח ביקורת טראמפ על כך שלטענתו הוא מקבל יחס לא הוגן ואמר: "שום פוליטיקאי בהיסטוריה לא קיבל יחס גרוע יותר או לא-הוגן יותר מהיחס שאני מקבל". אמר הנשיא האמריקני.

אתמול דווח בעיתון 'ניו יורק טיימס' כי הנשיא האמריקני ביקש מראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי להפסיק את החקירה נגד היועץ לביטחון לאומי לשעבר בממשלו, מייקל פלין, בגין קשריו לרוסיה.

ג'יימס קומי (צילום: שאטרסטוק)

דיווח נוסף מהשבוע טוען כי הנשיא טראמפ העביר לרוסים מידע מסווג לרוסים בעת פגישה שקיים עם שר החוץ הרוסי בוושינגטון. אותו מידע כך נטען הועבר לאמריקאים על ידי ישראל ועסק בלחימה בארגון המדינה האסלאמית דאע"ש.

בבית הלבן הגיבו לדיווחים וטענו כי לא היה במידע שהועבר לרוסים כל מידע מסווג וכי העברת המידע הייתה רגילה ביחסים בין המדינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר