שיק או שוק

לא ציפו לכזו הופעה: השמלה של מירי רגב

גם המשתתפים בפסטיבל הסרטים בקאן לא ציפו לקבל כזו הופעה, שרת התרבות מירי רגב פתחה את הדוכן הישרלי בתערוכה עם הופעה יוצאת דופן מותאמת פוליטית (בארץ)

מירי רגב, ארכיון (צילום: דוברות )

אין ספק שמשתתפי פסטיבל הסרטים קאן לא ציפוי לכזו הופעה, שרת התרבות והספורט, מירי רגב שהגיע לפסטיבל החליטה לפתוח את הדוכן הישראלי בפסטיבל כשהיא לבושה בשמלה שעוצבה עבורה על ידי מעצב ישראלי אביעד אריק הרמן, על השמלה הודפסה תמונת ירושלים והכותל המערבי.

שמלת ירושלים של השרה רגב (צילום: אלי סבתי)

השרה מירי רגב אמרה: "השנה אנחנו חוגגים 50 שנה לשחרורה ולאיחודה של ירושלים. במעמד זה, בו הגענו להציג את נופיה וכשרונותיה של מדינתנו, אני גאה לחגוג את נקודת ציון היסטורית וחשובה זו, דרך אמנות ודרך אופנה ואני שמחה שהתוצר של המעצב הישראלי המוכשר אביעד מרגשת ומכבדת את המעמד לתפארתה של ירושלים בירתנו הנצחית".

לשמלה הייחודית אחראי אביעד אריק הרמן שעיצב שמלה בעלת מראה אלגנטי, ממלכתי ומהודר. חלקה התחתון של השמלה נוצר מבד ברוקרד איכותי שזור בחוט זהב, כאשר האימרה כולה מציגה את קו הרקיע של ירושלים העתיקה. הגרפיקה המיוחדת של קו הרקיע נוצרה במיוחד בשיתוף עם המעצב בוריס סולטנוב. החלק העליון כולל בד רשת מוזהב עם טקסטורה המשלבת עדינות וזהב. לאורך מפתח הצוואר יצר תכשיט ענק שמורכב מקריסטלים, אבני חן, וריקועי מתכות.

המעצב אביעד אריק הרמן: "אני מודה על ההזדמנות שנתנה לי השרה רגב לתת ביטוי לחגיגות עיר הקודש. לפני חמישים שנה כתבה נעמי שמר ״ירושלים של זהב ושל נחושת ושל אור״, שיר שמפעים ומרגש אותי בכל פעם מחדש. בחודשים האחרונים עבדתי בנאמנות בלתי מתפשרת על יצירת השמלה יחד עם אמא שלי, שרית, ואנחנו גאים מאד בתוצאה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית