חשיפת "כיכר השבת"

עתירת 'קול חי' - בידיעת ש"ס: דרעי התראיין הערב לרדיו

אם היו מי שביקשו לפרשן את עתירת רדיו 'קול חי' שנחשפה ב"כיכר השבת" נגד הקמת הרדיו החרדי החדש ב'כאן', כמלחמה עם ש"ס, כעת מתברר כי זו תואמה עמה מראש (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דניאל ישי)

שעות לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" על החלטת הנהלת רדיו 'קול חי' לעתור לבג"צ נגד החלטת הכנסת להקים רדיו חרדי חדש במסגרת התאגיד 'כאן', גורמים בש"ס אומרים ל"כיכר השבת": אין מתיחות עם הרדיו, העתירה הוגשה בידיעתנו.

היו מי שביקשו לפרשן את עתירת 'קול חי' כמלחמה עם ש"ס, המפלגה שדחפה והביאה להקמת הרדיו החרדי החדש. אך גורמים במפלגה מכחישים ואומרים כי הקשרים בין הרדיו למפלגה נשארו הדוקים. יתרה מזו, העתירה הוגשה בידיעת הצדדים.

רדיו 'קול חי' עתר לבג"ץ נגד הקמת רדיו חרדי בתאגיד 'כאן'

לדברי הגורמים במפלגה, היו"ר אריה דרעי מתראיין הערב (חמישי) לרדיו, בנוסף לח"כ יגאל גואטה. גם המתיחות שהייתה בימים האחרונים הולכת ונחלשת וזה בשל שיחות שמקיימים הצדדים ומיישרים את ההדורים.

כמו כן, היו מי שטענו כי שיעורו השבועי של הראשון לציון הגאון ריב יצחק יוסף לא שודר במוצאי השבת האחרונה בשל ההחלטה להקים רדיו חדש, אלא שבתחנה מדגישים כי הדבר אינו נכון וכי השיעור לא שודר, בתיאום עם לשכת הרב, בשל שידור חגיגות ל"ג בעומר ממירון.

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי השר דרעי ויצחק מרילשווילי, מבעלי התחנה, השתתפו היום בצהריים באירוע משותף ושיבחו זה את זה.

מוקדם יותר כזכור נחשף ב"כיכר השבת", כי שבוע לאחר החלטת הכנסת להקים תחנת רדיו חרדית חדשה, במסגרת תאגיד החדשות 'כאן', בתחנת הרדיו החרדית 'קול חי' מרגישים כי הם צפויים להיפגע מהמהלך ובעקבות כך נוקטים במהלך דרמטי - עתירה לבג"ץ נגד הקמתת הרדיו החדש.

בבסיס טענות 'קול חי' עומדות סוגיות כלכליות. ברדיו טוענים כי הקמת התחנה החדשה נעשתה מבלי שקולם נשמע, לא ניתנה להם זכות 'שימוע', והכנסת הצביעה על הקמת התחנה מבלי לקחת בחשבון את הנזק הכלכלי שייגרם לתחנות הרדיו החרדיות הקיימות כעת בשוק.

בתחנה אומרים כי מדובר בפגיעה כלכלית קשה ומשמעותית שלא תאפשר לממש את הזיכיון איתו הם פועלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר