דיווח מפתיע

המועמד לתפקיד ראש ה-FBI: יוסף (ג'ו) ליברמן

לאחר פיטוריו השערורייתיים של ג'יימס קומי מתפקידו כראש ה-FBI בידי הנשיא טראמפ, מדווחת הערב התקשורת האמריקנית כי המועמד לסגן הנשיא בדרך לתפקיד היוקרתי (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ג'ו ליברמן. ארכיון (צילום: shutterstock)

המועמד המוביל לראשות ה-FBI, סוכנות הביון הפדרלי של ארה"ב, הוא לא אחר מהסנטור לשעבר ג'ו ליברמן היהודי, בו מעוניין הנשיא דונלד טראמפ. זמן מה לאחר הדיווח על כך, הוא אושר רשמית ע"י הנשיא.

רשת CNN מדווחת הערב (חמישי) מפי גורמים אנונימיים, כי טראמפ אף ראיין אתמול את ליברמן לצורך מינוי לתפקיד הבכיר והיוקרתי.

כזכור, ליברמן היה סגנו של אל גור במרוץ הדמוקרטי לנשיאות בשנת 2000, אך כידוע לבסוף לא כיהן בתפקיד זה מאחר וגור הפסיד לגורג' בוש על חודם של קולות לא רבים בעיקר במדינת פלורידה, ובתום סבב ערעורים משפטיים.

המינוי המדובר בא על רקע הסערה האדירה בארה"ב מאופן פיטוריו של ראש ה-FBI ג'יימס קומי, שעל פי הדיווחים התבקש קודם לכן על ידי טראמפ לחדול מחקירת החשד למעורבות רוסיה בהליך הבחירות האחרונות בו הוא ניצח ונבחר לנשיא - וסירב.

בתוך כך, טראמפ התייחס היום למינוי רוברט מולר (ראש ה-FBI לשעבר) כתובע מיוחד לחקירת קשריו עם רוסיה, ואמר: "זה פוגע במדינה, כי זה מראה שאנחנו מדינה לא מאוחדת. ויש לנו דברים חשובים לעשות - עסקאות סחר, צבא, לעצור את הגרעין. כל מה שדיברנו. וזה מראה שאנחנו מפולגים".

"זה גם נראה כמו תירוץ של הדמוקרטים להפסד שלהם. זה כל מה שזה. זה מראה שאנחנו לא מאוחדים כמדינה וזה דבר רע", הוא הוסיף בשיחה עם עיתונאים בבית הלבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר