סערת השמלה

רגב על המבקרים: "בסוף מה שחשוב זה מה שאני חושבת"

שמלת ה"ירושלים של זהב" איתה הופיעה אתמול בפסטיבל קאן שרת התרבות מירי רגב, עוררה סערה ותגובות לועגות משמאל. הערב היא מסבירה את עמדתה (בית וסטייל, אופנה)

השרה רגב בשמלת 'ירושלים של זהב' (צילום: אלי סבתו)

שרת התרבות מירי רגב התייחסה הערב (חמישי) בהרחבה לסערה שעוררה שמלת ה"ירושלים של זהב" איתה היא הופיעה אתמול בפסטיבל קאן. "התגובות כמובן מרגשות ומשמחות", אמרה רגב.

"קודם כל זה משמח אותי – מתייחסים לישראל, מדברים על ישראל וירושלים. לא באתי לכאן לבוא עם עוד שמלה יפה, באתי להעביר מסר מאד ברור. אני חושבת שזכיתי בשנת ה-50 לחגיגות ירושלים, לחגוג לירושלים ולהעלות אותה על ראש שמחתנו גם כאן בפסטיבל קאן", אמרה רגב בראיון לערוץ 20.

השרה מירי רגב (צילום: דוברות)

השרה מהליכוד "לא חושבת שירושלים היא פרובוקציה. נתנה לי הזדמנות מצויינת לבוא ולחגוג את חגיגת ירושלים כאן בפסטיבל קאן, בשבוע הבא אנחנו מציינים 50 שנים לשחרורה ואיחודה של ירושלים, וזה היה נראה לי עיתוי מדהים והזדמנות מדהימה להביא את ירושלים לפסטיבל קאן בשמלה אופנתית יפה שמכבדת את מדינת ישראל ואת אזרחיה".

לגבי המבקרים הרבים, בעיקר משמאל כמובן, שהתייחסותם לשמלה נעה בין "קטסטרופלית" לבין "גסה", ציינה רגב: "זה בסדר. בסוף מה שחשוב זה מה שאני חושבת, כי אני זו שלובשת את השמלה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר