המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, עושה ומטפל מה שיש בליבו ומה שמפריע לו, כלפי חוץ מדבר משהו אחד ובלב משהו אחר. הוא מדבר ומדבר ועושה מה שנכון (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

אבא שבשמיים בורא עולם, בורא כוכבים, בורא את כדור הארץ, את בני האדם, את החיות והבהמות, את הדגים והעופות. כוכב 'כדור הארץ' שייך לקדוש-ברוך-הוא כמו כל הכוכבים, עליו שם בני אדם ובחר בארץ הקודש ובעם היהודי להיות לו לעם סגולה, לתפארת ארץ ישראל ולתפארת העולם. כמו שבוחר בורא עולם שליחים, לנהל את העולם ולתקן אותו, כך בחר את היהודים בארץ הקודש ושלח אותם לתקן את העולם כולו, להשפיע ולעזור להחזיר את העולם הזה בתשובה ולקיים את עשרת הדיברות. ירצו או לא ירצו, זה יהיה בדור הזה, בזמן הקרוב ומתקיים גם עכשיו.

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, עושה ומטפל מה שיש בליבו ומה שמפריע לו, כלפי חוץ מדבר משהו אחד ובלב משהו אחר. הוא מדבר ומדבר ועושה מה שנכון. הוא גילה ויודע שאבו מאזן לא נקי והוא זורם איתו עד פתח הדלת. טראמפ חכם וממולח ורוצה לתקן את המעוות. אם לא היה חכם וממולח - לא היה נשיא ארצות הברית. כל הליצנים חושבים שהוא לא יודע מה להחליט - שילכו ללמוד בכיתה א' שוב, הוא יודע טוב מאוד מה להחליט. הוא איש רציני מאוד, נותן מכה לפני הזמן. הוא בא לישראל כי הוא מעריך את היהודים בארץ ישראל ויודע שהם חזקים, אנשי תעוזה ואמונה בקדוש-ברוך-הוא, חכמים מכל בני האדם על פני כדור הארץ, עקשנים ועמידים, לא פוחדים מאף אחד והקדוש-ברוך-הוא נמצא איתם. טראמפ החליט כבר הכל מראש, הוא רק מתעתע בעולם כדי להנמיך את הציפיות של האוהבים והשונאים. לממשלת ישראל אין פחד מול טראמפ, אין מה להתרגש ממנו. צריך לעמוד על הזכויות של מדינת ישראל ארץ הקודש - ישראל קיימת מתחילת העולם!

הקדוש-ברוך-הוא נתן את ארץ הקודש ליהודים ואין להם מה לוותר על אף פיסת אדמה מארץ ישראל! כמו שאדם לא ירשה לאף אחד להוריד מגופו יד או רגל.ממשלת ישראל, לא לוותר על אף פיסת אדמה - תהיה לכם סיעתא דשמיא. אומרים משמיים: 'מי שרוצה שלום - לא מבקש חלקים מאדמת הקודש'.

אבו מאזן חשב שעבד על טראמפ ושהוא האמין לו. בזמן קצר הבין טראמפ עם מי הוא מתעסק, אבל בינתיים הוא רוצה שיהיה שקט כשהוא בא לארץ ישראל.

היהודים בארץ ישראל והממשלה צריכים לתת גיבוי חזק לחיילי צבא-הגנה-לישראל. לא להקשיב לאף אדם שמשמיץ את צה"ל. צה"ל עושה עבודת קודש וכל חייל בצה"ל עושה עבודת קודש. חיילי צה"ל הם צדיקים ואסור לדבר עליהם אף מילה, בזכותם אנו לומדים תורה, מתפללים, אוכלים ומתפרנסים. בזכות צה"ל שומרים על אדמת הקודש, ואדמת הקודש חשובה לבורא עולם יותר מכל דבר על פני כדור הארץ. הקדוש-ברוך-הוא נתן לכל יהודי את ייעודו בעולם וכל אחד ישמח במקצועו ובתפקידו. כל מי שישמח בייעודו ובתפקידו - תהיה לו ברכת שמיים. אז הוא מקיים את עשרת הדיברות במקסימום.

יהודים יקרים, חכמים ונבונים, מדענים וידענים מכל אדם בעולם - למה אתם מתחרים בענייני חומר, בענייני הבל וגאווה? מבקש מכם בורא עולם להתחרות על יראת שמיים, על טהרה וקדושה, על קיום מצוות ותפילות, לימוד תורה וקיום עשרת הדיברות - על זה תתחרו, אומר הקדוש-ברוך-הוא, לא על כבוד, כסף, רכוש ותאוות העולם.

בארץ ישראל הקדושה לא חסר כלום, היא מוגנת ושמורה, בתוכה נמצא משיח ובורא עולם משמיים מגן על ארץ הקודש! מי שעיניו בראשו רואה את ההצלחה הגדולה של היהודים בארץ ישראל. ישראל יש בה שפע כל-טוב שאין באף מדינה בעולם.

יהודים יקרים, תמשיכו לקנות בתים בישראל, לגדול ולהתפתח. באים עשרה מיליונים יהודים לישראל וכדאי לקנות ולתפוס בתים עכשיו, מאשר להישאר בלי בתים בעתיד. לא לחכות לממשלת ישראל מה יהיה ומה לא יהיה.

יצר הרע מפריע מאוד בגוף האדם של היהודים, צריך להתגבר עליו, ללמוד תורה ולהתחבר למשיח ולגאולה.

תכניותיהם של רוב הגויים בישראל הן לצבור נשק ותחמושת, לא יעזור להם כלום, הם יתגלו כולם במערומיהם. הרבה מבני המיעוטים נתפסים.

תורכיה מסובכת חזק. ארדואן מדבר ומי ששומע אותו חושב שתורכיה בסדר גמור - זו הצעקה והזעקה שלו, ליבו אומר: 'תצילו אותי, תצילו אותי, אני שוקע עמוק'. הוא מעלים את המנהיגים שלו ולא יעזור לו כלום, יהיה בתורכיה בלאגן.

בכל מדינות אירופה לא יהיה שקט ושלווה ולא יִשנו בלילות, מיליוני מוסלמים יכבשו את אירופה.

יהודים החיים מחוץ לארץ ישראל - לעלות דחוף לארץ ישראל! בחו"ל אין לכם ערך וכבוד, רומסים את ערככם וכבודכם.

איראן תעלה בלהבות, איראן תעלה בלהבות! רק תפתח את פיה - תעלה בלהבות. הקדוש-ברוך-הוא מזהיר שלא יגעו בישראל. אם תגעו - אשרוף אתכם אחד-אחד, בית-בית! אזהרה זו היא לכל מדינה בעולם.

פוטין אוהב את היהודים, את החוכמה והבינה שלהם, מעריך מאוד את ההישרדות והאומץ של היהודים שתמיד רודפים אותם, הוא אוהב את היהודים. עושה את תפקידו כראוי, ומוכר נשק ותחמושת כדי לכלכל את רוסיה.

סוריה תמשיך להתכלות ולהיהרס מעל פני כדור הארץ ויאכלו זה את זה.

עיראק תמשיך להתכלות מעל פני כדור הארץ.

ירדן, הפליטים רומסים ואוכלים אותה, עוד מעט יהיה פיצוץ ביניהם על השליטה.

אבו מאזן מחכה והחמאס מחכה - מה יילד-יום. פעם חיכו לאובמה, עכשיו מחכים לטראמפ. הקדוש-ברוך-הוא אומר: שימשיכו לנבוח ואחר כך ייכנסו למלונה לעולמים.

לבנון רוצה שלום.

חיזבאללה ונסראללה, האנשים שלו והצבא שלו רוצים לעשות לו מהפכה.

במצרים יש מלחמות פנימיות קשות בינם לבין עצמם. יש המון דאע"ש, חמאס ומוסלמים קיצוניים שנלחמים בסיני ולסיסי אין שקט. פתאום יכולה להתלקח מהפכה במצרים.

צרפת, הנשיא החדש שנבחר שונא יהודים ועדיף ליהודים לברוח משם, לפני שהוא יטיל מיסים כבדים כמו פרעה במצרים.

האו"ם, אונסק"ו, גרמניה, איטליה, צרפת, שמדברים קשה על ישראל - אבא שבשמיים ייתן להם מכות קשות ביותר.

אסונות טבע, אש, מים ואדמה, שיטפונות ורעידות אדמה, ימשיכו לפגוע בכדור הארץ. גוג ומגוג זה מחוץ לארץ ישראל. תוהו ובוהו זה מחוץ לארץ ישראל. כל ארץ ומדינה, ראש ממשלה או נשיא, שירצו להפריע לארץ ישראל - יקבלו מהלומה קשה ביותר מריבונו של עולם ישירות. ישראל מוגנת יותר מכל מקום בעולם.

כל הצדיקים שנפטרו בגולה, עצם הלוז שלהם מגיעה אחרי שנה למערת המכפלה. אז יהודים יקרים, תתעוררו! הצדיקים נמצאים בארץ ישראל! לא חסר צדיקים וצדקניות בארץ ישראל, חבל שנוסעים לחפש אותם בחו"ל.

הורים יהודים, לשמור על הילדים מהתבוללות, סמים, שתיה חריפה והימורים.

את המסתננים הסודנים והאריתראים בתל אביב וברחבי הארץ, צריך להחזיר חוקית לארצותיהם - הם צוברים הרבה כוח.

ל"ג בעומר מגיע בשמחה ומשרה על כולם אחדות ושלום, דתיים ולא דתיים.

מכוחו של הנחש הקדמוני נשאר רק הראש, כל גופו הרוס ולא מתפקד, רק עיניו רואות. נשאר לו רק עוד דבר אחד לראות - פני משיח - ולמות לעולמים!

משיח פועל ועובד, עוזר ומגן על ארץ הקודש ועל היהודים שבה. משיח נמצא ב'קַן-ציפור' כמו בכלוב מזהב. כשיגיע זמן הגילוי בפרהסיה - ייצא מכלוב הזהב ויְזַכה את הרבים, עוד לא התגלה בפני עמו. מי שמאמין בקדוש-ברוך-הוא, יודע בדיוק מי זה משיח. המשיח הוא איש אלוקים, אדם פשוט ורגיל ועליו התגלתה זרוע ה'! היחידה הנשמה מחוברת למשיח עשרים וארבע שעות! גם אם עובד, פועל, אוכל, ישן או נח - היחידה הנשמה עובדת!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר