"מה שאתה לא חייב"

יהודה דים וקובי לוי בסינגל חדש מהפרויקט

הזמר יהודה דים מלחין ומבצע שירים שכתב הסופר קובי לוי מתוך ספר-דיסק חדש שיצא בקרוב ויכלול סיפורים המשולבים בשירים. על ההפקה המוזיקלית אחראי ראובן חיון (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

מיזם יוצא דופן וראשון מסוגו, מחבר את הסופר קובי לוי עם הזמר יהודה דים. השניים משיקים בימים אלה את "המפגש" - מארז ספר ודיסק עם 13 סיפורים ושישה שירים שכתב קובי לוי.

לדברי היוצרים, היצירה המשותפת מביאה לאוזן הישראלית תוכן יהודי עכשווי בועט, שנוגע בתחומי החיים: ניסיונות, בעיות ופתרונות מחיי היומיום של שומר המצוות, וסוגיות חינוכיות וחברתיות המעסיקות את החברה הישראלית, כולה, או בעצם: אמונה ואומנות.

החלק הכתוב שבמארז, מכנס בתוכו סיפורים מקוריים שאסף הסופר בשנים האחרונות, הנגעים כמעט בכל תחומי חיינו, סיפורים מרגשים, מרתקים ומעוררי מחשבה כמיטב היצירה המוכרת של לוי. הרזומה הספרותי של קובי לוי כולל עשרות ספרים ואלפי מאמרים. לראשונה הוא מוסיף קומה ליצירה וכותב ומלחין את שיריו.

השותף השני למיזם הוא יהודה דים, זמיר מוכר בתחום המוזיקה החסידית יהודית המקורית. שירתו המרגשת מנהלת שיח עם המילים העוצמתיות, ויחד עם העדינות הכובשת של דים, נכנסים השירים אל הלב ו... נשארים שם. "כמו סיפוריו, גם שיריו נשאו אותי על כתפיהם למסע פנימי שפורט על מיתרי הלב", אומר יהודה. "הייתי אופטימי עם ירח של 'טית-ואו, חוויתי דאגה של אבא לבנו ב'שועל זקן', ועד להתבטלות וכיסופין לבורא עולם עם השיר המקפיץ – 'אכסוף'...".

על ההפקה המוזיקלית הופקד המעבד המוכשר ראובן חיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר