ליברמן בתגובה לגל האנטישמיות:

"משתמשים באנטישמיות להצית שנאה נגד היהודים"

"משתמשים באנטישמיות כדי להצית שנאה נגד היהודים, אבל נעשה בזה שימוש גם בשביל לעשות דה-לגיטימציה נגד ישראל", כך הגיב היום שר החוץ ליברמן בתגובה לגל האנטישמיות ולצו המעצר שהוגש בבריטניה נגד שרת החוץ לשעבר ציפי לבני. על איראן אמר: "זה מזכיר לנו מה קרה לפני 70 שנה" (בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |
ליברמן (פלאש 90)

בכנס מיוחד נגד האנטישמיות המתפשטת שנערך במלון 'קראון פלאזה' בירושלים, נשא דברים שר החוץ אביגדור ליברמן.

ליברמן התייחס גל האנטישמיות החובק עולם וצו המעצר שהוצא בבריטניה נגד שרת החוץ לשעבר ציפי לבני, בגין "פשעים" שביצעה במבצע "עופרת יצוקה".

"משתמשים באנטישמיות כדי להצית שנאה נגד היהודים", אמר ליברמן, "אבל נעשה בזה שימוש גם בשביל לעשות דה-לגיטימציה נגד ישראל. זה גבר בוועידת דרבן הראשונה ב-2001 בביטוי של אנטישמיות חדשה. אין עוד מדינה עצמאית בעולם שמטילים ספק בדמותה להתקיים כמדינה - כמו שיש כלפי מדינת ישראל".

על צו המעצר של בריטניה, אמר: "עוד מעט יגישו שם צו מעצר נגד כוחות נאט"ו הפועלים באפגניסטן ובאירן. ופליט אפגני יגיש תלונה גם נגד קצינים בריטים שמעורבים בפעילות באפגניסטן. זה אינטרס של בריטניה, לא של ישראל, לשנות את המצב כפי שנוצר היום".

האם ההנהגה בבריטניה אנטישמית, נשאל שר החוץ. "לא מדובר רק בבריטניה, שאי אפשר להאשים את הנהגתה באנטישמיות. השאלה היא איך מתייחסת הנהגת המדינה לאנטישמיות".

כאן, עבר ליברמן לאיראן: "כשהנהגת אירן מכנסת כנס להכחשת השואה, פירושו של דבר שמדובר במדינה שדוגלת באותם רעיונות. אין ספק שההנהגה בכל מדינה סבירה מגנה ונלחמת ומנסה לעשות ככל יכולתה נגד גילויי אנטישמיות. בריטניה נלחמת באופן אישי נגד אנטישמיות, וההנהגה והשרים מתייצבים נגד אותם גילויים".

ליברמן הוסיף ואמר "זה מפחיד שרק כמה עשרות שנים אחרי השואה, אנחנו רואים מקרה בו המדינה התומכת באנטישמיות כמו איראן. איראן מכחישה את השואה, קוראת להשמדת ישראל ושואפת להשגת נשק גרעיני - כל זה מזכיר לנו מה קרה לפני 70 שנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר