בית מצוחצח

כל היום מנקים אחרי הילדים? הגיע הזמן להתקדם

רגע לפני שאתם קונים מטאטא חדש כי הקודם כבר מרופט, כדאי שתכירו שבבתים רבים בישראל כבר לא עסוקים במלאכת האבק שעברה מאם לבת במשך עשרות שנים. אבל שהמטאטא יעלה לבוידם יגיע הרגע הקשה: למצוא מה לעשות בזמן הפנוי (נקיון, שיווקי)

כל היום מנקים? אולי יש לנו פתרון. איירובוט. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מדינתו בורכה בלא מעט אבק, והניקיון היומי - מטאטוא ועד ניגוב, הפך להיות חלק מהלו"ז היומי לכל מי שאכפת לו איך הבית נראה.

אכן, שאיבת אבק יכולה להיות משימה לא פשוטה. רק אם אתם מאד אוהבים לעשות בעצמכם הכל כנראה שלא עברתם ממזמן לאיירובוט רומבה (iRobot Roomba). היצור הקטן שמסתובב לבד ועושה עבורנו את המלאכה המתישה.

הפעלת המכשיר פשוטה מאד ובשונה משואבי אבק ענקיים, הוא לא צריך שטח אחסון גדול. תנו לו פינה קטנה בבית שיוכל לנוח שם והוא כבר ייצא לדרכו מתי שתרצו.

השכלולים הרבים התאימו את האיירובוט להתאמה לכל סוגי החדרים: בין אם זה שטיח, רצפה, שיש, מתחת לרהיטים, כל הפינות ועוד, הוא יעבור בכל נקודה בחדר לפחות 7 פעמים בממוצע מכל כיוון אפשרי כדי להבטיח שהחדר באמת נקי, אבל באמת.

בכל מקום בחדר. איירובוט רומבה. צילום: יחצ

באיירובוט החדש השליטה והבקרה הם מעל הכל: הוא לא ייכנס לאיזורים שהוא לא אמור להיות בהם, וכך תוכלו לחסום לאיירובוט חללים שבהם לא תרצו שהוא יהיה. אבל אל חשש, לאיירובוט ישנם חיישנים מתקדמים שמונעים ממנו לגרום נזק לחפצים יקרי ערך בזמן שהוא זז לבדו ברחבי הבית.

הניידות שלו היא אופטימילית והעיצוב הייחודי שלו מבטיח שהרובוט לא ייתקע או יסתבך בזמן ניקוי הבית. כך שהתכנון הקפדני שלו מביא למטרה אחת: אתם לא צריכים להתעסק איתו בכלל, תנו לו רק לצאת לחופשי. החידושים הכפילו את אורך חיי הסוללה שלו ומטלות הניקוי שלו מבוצעות בצורה חסכונית ככל הניתן - ככה הוא שומר בצורה מרבית על אורך חיי הסוללה שלו.

אה, וכמובן אם אתם לא חובבי ספונג'ה גדולים - האיירובוט רומבה החדיש מציע לכם גם פתרונות שטיפה: רובוט לקרצוף ושטיפה הראשון והיחיד בעולם.

לפעמים אין זמן לנקות את הבית, זה בסדר וזה לגיטימי. אבל אם עד היום השקעתם לפני שבת ברגע האחרון, או בשנייה האחרונה לפני שהאורחים מגיעים, מעכשיו הבית שלכם יכול להיות נקי ומצוחצח כל יום ובכל רגע. כמה שתרצו ומתי שתרצו.

חול בגן המשחקים. אוייב של כל הורה. צילום: שאטרסטוק

אז מה עושים עם הזמן הפנוי? יש כאלה שמתחילים פתאום יותר לקרוא ספרים, ויש כאלה שפתאום מרשים לילדים יותר להתפרע בגן שעשועים, כי את כל החול יהיה מי שינקה. אבל האמת שיש כאלה שפשוט יושבים על הספה ומסתכלים על האיירובוט עושה את העבודה במקומם.

לפרטים נוספים על האיירובוט החדש | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר