הסטארט-אפ הבא יכול להגיע מהמגזר

החוג למדעי המחשב של "קמפוס שטראוס", הפועל כשלוחה החרדית של המכללה האקדמית הדסה, מכשיר את התלמידים במדעי המחשב, באופן אינטנסיבי ומאומץ, עדכני ומקיף, עם דגש על ניסיון מעשי והכרות עם התעשייה המקומית, וכל זאת על מנת להביא את בוגריו לחזית הטכנולוגיה, ולעמדת הזינוק הטובה ביותר לעולם ההי-טק (לימודים, שיווקי)

הסטארט-אפ הבא יכול להגיע מהמגזר. קמפוס שטראוס. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עסקת הענק של מובילאיי, שגרמה לפני מספר חודשים לתעשיית ההיי־טק בכללותה, ולבורסות בעולם, להחסיר פעימה, ממשיכה לעורר גלים. היתה זו העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר שידעה ישראל בכל הזמנים. ענקית השבבים אינטל רכשה את חברת מובילאיי הישראלית לפי שווי של 14.7 מיליארד דולר.

מטבע הדברים, עסקת הענק מיקדה את הפוקוס על החוגים למדעי המחשב של האקדמיה הישראלית, שכן, אלמלא הישגיהם המרשימים של תלמידי חוגים אלו, כל עסקת הענק, לא היתה רואה אור. שם בעצם הכל התחיל. פרופ' אמנון שעשוע, מייסד חברת מובילאיי עצמו, עמד בראש בית הספר למדעי המחשב של האוניברסיטה העברית, ולפני כן גם שימש כמרצה בכיר במחלקה למדעי המחשב של הטכניון.

עסקת מובילאיי הצביעה לעין כל, כי התעשייה הטכנולוגית הישראלית הגיעה בשנים האחרונות להישגים כבירים בקנה מידה עולמי, המציבים את ישראל בחזית החדשנות הטכנולוגית העולמית, ומוצריה ממקדים תשומת לב מרבית מצד המשקיעים הגדולים. זהו ענף עם חדשנות, דינאמיות ועתידנות, המכתיבות את קצב ההתפתחות הטכנולוגית של המאה ה-21. ומי שקוצר את הפירות, הם המשקיעים, יחד מהנדסי ומפתחי התוכנה. הבטחת מייסדי חברת מובילאיי, שהחברה נשארת בארץ, מוסיפה נקודות זכות רבות להתבססותה של ישראל כמעצמת היי טק, ומטבע הדברים, היא תצרוך אלפי עובדים חדשים. כל עובד כזה, אמור ליהנות מרמת שכר מקבילה למנהל, ואפילו של מנהל בכיר.

אם תרצו, זו הסיבה המרכזית שמושכת צעירים רבים, בעלי רקע מתאים, להתעניין יותר ויותר בחוג למדעי המחשב.

החוג למדעי המחשב של "קמפוס שטראוס", הפועל כשלוחה החרדית של המכללה האקדמית הדסה, מכשיר את התלמידים במדעי המחשב, באופן אינטנסיבי ומאומץ, עדכני ומקיף, עם דגש על ניסיון מעשי והכרות עם התעשייה המקומית, וכל זאת. על מנת להביא את בוגריו לחזית הטכנולוגיה, ולעמדת הזינוק הטובה ביותר לעולם ההי-טק.

על מנת לאפשר רמת לימודים גבוהה ומעמיקה, המבוססת על הכרות לימודית אינדיבידואלית וממוקדת בין הסגל לתלמידים, ובכדי למקסם את הפוטנציאל של כל אחד מהם, ולהביאו לידי ביטוי מצוין ככל האפשר, מספר התלמידים בחוג הינו מצומצם. בסגל החוג מרצים בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום המחשבים, הרואים את ייעודם המקצועי בהכשרת דור העתיד של מהנדסי התוכנה.

במהלך הלימודים התלמידים מכינים את פרויקט הגמר במסגרת החוג למדעי המחשב בשיתוף עם חברות היי-טק ישראליות כמו אינטל, GM, סיסקו ועוד. תלמידים רבים משתלבים כבר בשלב זה בתעשייה ועושים את פרויקט הגמר שלהם כחלק מעבודתם בחברה.

"קמפוס שטראוס" שוכן במרכז השכונות החרדיות, ותלמידיו נהנים ממלגות לימודים וממלגות קיום גבוהות, הזכאים אף מקבלים החזר מימון מלא. גאוותו של הקמפוס, הוא לא רק בסביבת הלימודים החרדית המלאה שהוא מספק, אלא גם, ובעיקר, בעובדה שכ-92 אחוז מתלמידיו נקלטים מידית – או בתוך זמן קצר - בתפקידי תכנות ופיתוח בחברות היי-טק נחשבות, ובעדיפות על פני כל מכללה אחרת.

רוצה לשמוע פרטים נוספים? התקשר עכשיו לטלפון 02-6222202 ואולי הסטארט-אפ הבא יהיה שלך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר