הרגעים הקטנים

מיוחד: מה אמרו השרים בלחיצת היד לנשיא טראמפ?​

שרה נתניהו סיפרה על התקשורת שלא אוהבת אותם, בנט ביקש הכרה בירושלים, כץ סיפר על חלומו לרשת רכבות ומה אמר טראמפ לליצמן? • הרגעים הקטנים של הטקס (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
לחיצות היד בטקס (צילום וידאו: לע"מ; תמונה: אבי אוחיון, לע"מ)

שעה קלה לפני נחיתת נשיא ארצות הברית דולנד טראמפ בישראל, התבשרו שרי הממשלה וסגל א' כי הנשיא יעבור וילחץ את ידם. כל אחד הכין משפט קצר בכדי לנצל את השניות הספורות בהן ישוחח עם טראמפ להעביר את המסר שלו לנשיא המעצמה הגדולה בעולם.

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ניצלה את ההזדמנות בכדי להסביר לזוג הנישאותי כי העם בישראל אוהב אותם בניגוד לתקשורת. טראמפ השיב כי "יש בנינו הרבה משותף".

שרה נתניהו: "רוב העם בישראל, בניגוד לתקשורת, הם אוהבים אותנו, אז אנחנו אומרים לכם כמה אתם אמיצים, והם אוהבים אתכם".

נשיא ארה"ב: "יש לנו כל כך הרבה במשותף".

שרה נתניהו: "המון במשותף. אנחנו נדבר על זה בארוחת ערב".

בהמשך אמרה שרה לרעיית נשיא ארה"ב: "המון במשותף ביני לבין דונלד. אותה תקשורתץ..".

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט ניצל את המעמד בכדי לבקש מארה"ב להכיר בירושלים כבירת העם היהודי. בנט אמר לנשיא האמריקני: "ברוכים הבאים לישראל אדוני הנשיא. יום הולדת 50 לאיחוד ירושלים, מצפים שתהיה נשיא ראשון שמכיר בירושלים מאוחדת".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר לנשיא כי רק בשעות האחרונות התרחש אירוע דריסה בתל אביב שנבדק האם מדובר באירוע טרור, דבריו של השר מנוגדים לכאורה להודעת המשטרה כי מדובר בתאונת דרכים בלבד ולא באירוע על רקע לאומני, אך בלשכתו הבהירו כי ארדן אמר לנשיא טראמפ שחקירת המקרה בתל אביב נמשכת ועוד לא ידוע האם מדובר בפיגוע או בתאונה.

כאשר הנשיא טראמפ הגיע ללחוץ את ידו של השר יעקב ליצמן. ראש הממשלה נתניהו הציג אותו: "זה שר הבריאות שלנו". טראמפ השיב: "כן, הוא נראה בריא".

בהמשך, הציג ראש הממשלה נתניהו הציג את השר ישראל כץ כשר המודיעין והתחבורה. במהלך דיאלוג שהתפתח בין השר כץ לנשיא טראמפ, שאל טראמפ את השר כץ במה אתה עוסק? וכץ סיפר לו על היוזמה האיזורית שהוא מקדם לחבר את סעודיה ומדינות המפרץ ברשת רכבות דרך ירדן לישראל ולים התיכון.

השר כץ שאל את טראמפ: "אתה יודע איך קוראים לזה?". "איך?", שאל טראמפ, וכץ השיב: "Trump Rails", טראמפ שנראה מרוצה, צחק ואמר "יפה מאוד".

סגן שר החינוך מאיר פרוש אמר לנשיא טראמפ: "אני דור שביעי שגר בירושלים, ונכדיי הם הדור התשיעי שגרים שם, אנחנו הרבה דורות בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר