הסלפי וההידחפות

עיתונים בעולם על אורן חזן והסלפי עם טראמפ: "רגע מביך", "מחווה ליצנית"

עיתונים בעולם מדווחים על הסלפי של ח"כ אורן חזן עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. "רגע מביך" נכתב באתר דיילי מייל, אתר הסאן על חזן: "פוליטיקאי ישראלי חנפן. נתניהו הושפל" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: אורן חזן וצילום מסך)

בתקשורת הבינלאומית מסקרים את ההידחפות לכאורה של ח"כ אורן חזן לתמונת סלפי עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ורבים מהם מכנים את הצעד של חזן כ"מביך".

במשרד החוץ אמרו מוקדם יותר כי "משרד החוץ הזמין רק את מי שמשתייכים לסגל א', כלומר מנהיגיה הבכירים בלבד של ישראל. למרבה הצער כמה אנשים שאינם ברשימת הבכירים התגנבו לשורת לוחצי הידיים וסירבו לעזוב אף שמשרד החוץ ביקש מהם לעשות זאת".

אתר הדיילי מייל כתב על "הרגע המביך שבו בנימין נתניהו מנסה למנוע מאחד מאנשי הצוות שלו לצלם סלפי עם דונלד טראמפ בהגיעו לישראל". חזן הוגדר באתר: "פוליטיקאי שקנה לעצמו שם של מי שרגיל לעשות מחוות ליצניות בלתי הולמות". ופירטו כי "נתניהו הכועס תועד מנסה לתפוס את זרועו, אבל חזן – שאפילו לא הוזמן לטקס – כבר צילם".

חזן עושה סלפי עם טראמפ (צילום: לע"מ)

וזו התוצאה (צילום: ח"כ אורן חזן)

ה"וושינגטון פוסט" סיפר לקוראיו כי "בכירים ישראלים השמיעו בפומבי מילים חמות לקראת הגעתו של הנשיא טראמפ, אבל אז הדברים קצת חרגו מהמתוכנן. חבר כנסת ישראלי נדחף בשם אורן חזן משך את טראמפ והתחיל לצלם סלפי בשורת מקבלי הפנים. טראמפ שמר על פנים חתומות. ייתכן שפניו היו אפילו קודרים יותר לו היה מכיר את כל המוניטין של חזן", בשלב זה הזכירו בעיתון את הפרסומים הלא מחמיאים על עברו של חזן.

באתר ה"סאן" נכתב על "הרגע המביך שבו נתניהו המושפל מנסה לעצור את השר הישראלי הנלהב מלצלם סלפי עם טראמפ". חזן הוגדר באתר כ"פוליטיקאי ישראלי חנפן", ונטען כי "קל היה לראות שטראמפ מרוגז, אבל הוא נאלץ לשחק את המשחק כדי להיות מנומס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר