ילחצו ידיים?

הרבנים הראשיים ישתתפו בנאום טראמפ במוזיאון ישראל

לאחר שנעדרו מטקס קבלת הפנים בנתב"ג, הרבנים הראשיים לישראל, הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"ד לאו, צפויים להשתתף בנאום הנשיא טראמפ במוזיאון ישראל, לצדו של השר אריה דרעי (חרדים, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנים הראשיים לישראל (צילום: יעקב כהן, פלאש 90 )

לאחר שנעדרו מטקס קבלת הפנים לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם נחיתתו בנתב"ג, הרבנים הראשיים לישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו, צפויים להשתתף בצהריים (שלישי) בנאומו המרכזי של הנשיא, במוזיאון ישראל.

טרם ברור האם נשיא ארה"ב ייגש ללחוץ את ידם של הרבנים הראשיים, אך במידה והם אכן ייפגשו, הרי שהרבנים ינסו להעביר מסר דתי לשלום.

בניגוד לדרישות הביטחונית בנתב"ג, בטקס הנוכחי הרבנים לא יצטרכו לעבור בידוק בטחוני קודם כניסתם לאולם בו יישא טראמפ את נאומו לאזרחי ישראל.

ברבנות הסבירו כי מטרת הגעת הרבנים לנאום הנה כדי שלא יראה כלפי חוץ שכביכול הרבנים מתעלמים מהנשיא המבקר בארץ הקודש. יצוין כי הרבנים היו היחידים מסגל א' של המדינה שנעדרו מקבלת פנים, בנוסף לשלושה שרים שנעדרו.

בנאום נשיא ארה"ב, הצפוי להתקיים בשעה 14:00, ישתתף גם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שגם הוא נעדר מהטקס בנתב"ג בשל העובדה כי הוא נמצא בתוך 'השלושים' לפטירת אמו, ובנתב"ג הושמעה מוזיקה.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", הרבנים הוזמנו לטקס בשדה התעופה, יחד עם סגל א' של המדינה, בין היתר הם התבקשו להגיע שעתיים וחצי קודם הטקס בכדי לעבור בדיקה ביטחונית, כפי שהתבקשו לעבור שרי הממשלה.

כמו כן, הרבנים עודכנו כי לא יוכלו להגיע ברכבם לשדה התעופה, אלא מיניבוס יאסוף אותם מנקודת איסוף שתקבע מראש. בשל כך, החליטו השניים שלא לבזבז את זמנם ולא להגיע לטקס הארוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר