חדשנות ויצירתיות

האולם חייב לעבור שינוי! אתה יכול להיות רגוע

חברת צבעים הפקות הופכת את אולם האירועים על פניו למקום שכל בעל שמחה היה רוצה להיות בו. החברה שהוקמה רק לפני 5 שנים כבר עם רזומה עשיר ובינלאומי. אז מה הסוד להצלחה? (ברנז'ה, שיווקי)

(צילום ועריכה: שניאור אנטבי, קליפ אירוע: יוני צור, רחפן: מאיר לביא)

צילום תמונה ראשית: חיים טויטו

אולמי הדר דימול עוברים שינוי מקצה לקצה בעזרת חברת צבעים הפקות שיודעת דבר או שניים על חדשנות ויצירתיות.

בשנת 2012 החליטו כמה יזמים דתיים לחבר בין הצרכים של העולם החדש באירועים מושקעים ובין טכנולוגיה ועיצוב חדשני. חברת 'צבעים הפקות' כבר עם ניסיון בכל האירועים, הופעות וכנסים, מישראל ועד אירופה ואמריקה.

המוטו של צבעים הפקות הוא פשוט: אל תעבדו קשה מדי, אנחנו יודעים את העבודה - פשוט תנו לנו לעשות אותה. ובאמת אחד הדגשים המרכזיים בחברה הוא תכנון האירוע מתחילתו ועד סופו, והלקוח לא צריך לעשות דבר חוץ מלהזמין את האורחים שלו.

כן, הלקוח לא עושה כלום ולא מתעסק עם כלום. לא לפני האירוע ולא במהלכו. לא בתאורה, בבמה, במסכים, בהזמנת הציוד, בגרפיקה או בהדפסות. בצבעים הפקות בונים את הסקיצות לאירוע, והלקוח רק צריך לאשר ולהינות מהאירוע. לשם כך ישנם אנשי צוות לכל נושא: משלב ההקמות, ניהול הבמה הליין אפ, תכני המסך ועד התאורה, הצלמים והכוונת הקהל.

חדשנות, יצירתיות וחיבור אל עולם האירועים העתידי | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר