התנגשות קטלנית

חרדי נהרג בתאונה בגדרה; נבדק רקע רפואי

דיווח ראשוני: אדם חרדי, כבן 50, שכנראה קיבל התקף לב קשה באמצע הנסיעה, התנגש עם מכוניתו ברכב שעסק בעבודות גינון בעיר גדרה שבשפלה. האירוע נחקר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות מד"א. תמונה ראשית, אילוסטרציה: מתוך ynet)

נהג רכב חרדי נהרג כשרבו התנגש ברכב אחר ברחוב שדרות בן גוריון שבגדרה. נהג הרכב השני נפצע קל.

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף גדרה ביצעו פעולות החייאה בנהג החרדי, ובסיומן נקבע מותו בזירת התאונה. יתכן והרקע לתאונה הוא אירוע לבבי.

חובש בכיר במד"א עופר פישר ופראמדיק מד"א שגיא וייץ תיארו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב בסמוך לרכב לאחר שאזרחים חילצו אותו מכיסא הנהג. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעות בחזה ובפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו פעולות החייאה, הוא היה ללא רוח חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב השני נבדק על ידינו גם כן והתפנה באופן עצמאי כשמצבו קל".

מוישי סגל חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה בנהג רכב שהתנגש ברכב שעסק בעבודות גינון. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה ונסיבות התאונה בבדיקה".

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 12:20 נמסר על תאונה בין שני כלי רכב בשדרות בן גוריון בגדרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ובסופן קבעו את מותו של גבר כבן 50.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר