אאא

חברת אינפלווז (Inflowz) גייסה 3.5 מיליון דולר בסבב סיד מקרן גלילות קפיטל פרטנרס. החברה פיתחה טכנולוגיית בינה מלאכותית שמנתחת את השלבים במסלול הלקוח בדרך למכירה ומאפשרת לארגונים להפיק מידע ערכי על התהליך, לזהות כשלים ועוד.

החברה פועלת מתל אביב, מעסיקה עשרה עובדים וצפויה לגייס נוספים בתחומי ההנדסה, למידת המכונה והבינה המלאכותית.

אינפלווז נוסדה השנה בידי אבינועם נובוגרוצקי, רחל חיים ואורי רוניגר. לפני שהקים את אינפולווז, ייסד נובוגרוצקי את Clarizen, המספקת פלטפורמה לניהול פרויקטים בענן, אותה הוביל כמנכ"ל במשך 10 שנים. כמו כן, היה מייסד ומנכ"ל SmarTeam, שנרכשה על ידי דאסו סיסטמס.

חיים, סמנכ"ל המוצר באינפלווז, היתה גם היא חלק מקבוצת הניהול של קלריזן והובילה את אסטרטגיית המוצרים שם במשך 7 שנים. רוניגר, סמנכ"ל הנדסה בחברה, בעל ניסיון של יותר מ -17 שנים בפיתוח פתרונות ארגוניים וכיהן כראש קבוצת ההנדסה של קלריזן.

"יישום הבינה המלאכותית הופך להיות חשוב יותר ויותר כחלק מפעילות חברות. כאשר הן מתנסות ולומדות יותר על ההשפעה שיש לבינה מלאכותית על התייעלות תהליכים שונים, הן יבקשו ליישם את זה כמעט בכל מחלקה בארגון שלהם - במיוחד מכירות. אנחנו רוצים להפוך להיות שירות אופטימיזציה מבוסס AI עבור חברות אלו, ולעזור להם לבנות תהליכי מכירה מנצחים", הסביר נובוגרוצקי.

״עברו כמעט 20 שנה מאז שסיילספורס המציאה מחדש את עולם ה-CRM, ועכשיו זה הזמן הנכון להמציא את העולם הזה מחדש עם שימוש בבינה מלאכותית. אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה של Inflowz תעשה את זה בדיוק״. הסביר קובי סמבורסקי, שותף מנהל בגלילות קפיטל. ״אנחנו גאים להשקיע בצוות המנוסה של אינפלווז בהובלתו של אבינועם״.