פרסום ראשון

חברי המועצה זעמו: לא רוצים כשרות בד"צ בית יוסף

תקרית כשרות מביכה כמעט והעיבה על ארוחת הערב החגיגית שנערכה לחברי עיריית ירושלים, כשכמה מהם סירבו לטעום ממנה ואף איימו להחרים אותה בגלל ההכשר הספרדי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
בכירי העירייה בארוחת הערב (צילום: כיכר השבת)

תקרית מביכה בירושלים: מועצת עיריית ירושלים התכנסה הערב (חמישי) לישיבה מיוחדת לציון יום ירושלים, באולם הממוקם במנהרות הכותל המערבי.

חברי המועצה הוזמנו לארוחת ערב מיוחדת יחד עם נשותיהם, בה נאמו בכירים רבים, ונאמר כי הארוחה מהודרת.

אך ל"כיכר השבת" נודע, כי היום בצהריים התרחשה מיני מהומה סביב ארוחת הערב, כשהגיע לידיעתם של חברי מועצת העיר מ'יהדות התורה' שהארוחה היא בהכשר של בד"צ בית יוסף - שבראשות הגאון רבי משה יוסף. הם זעמו על כך, מכיוון שמבחינתם לא מדובר בהכשר מספיק מהודר כך שהם לא יוכלו לאכול את המאכלים.

האוכל המהודר שהובא ברגע האחרון

היו חברי מועצה שהגדילו לעשות והעבירו מסר כי יחרימו את הישיבה החגיגית, אך רובם הודיעו כי יגיעו ופשוט לא יטעמו מהמאכלים המוגשים על שולחנות הפאר.

מנגד, חברי מועצה אחרים טענו כי אומנם הבשר הוא בכשרות של בד"ץ בית יוסף, אך הקייטרינג ערבב מספר סוגי כשרות והם מעדיפים מהודר לכל הדעות. לדבריהם, גם חברי המועצה מש"ס דרשו זאת.

בלשכת ראש העיר ניר ברקת הבינו את הבעיה ומיהרו לתקן אותה. ל"כיכר השבת" נודע כי בשעות אחר הצהריים יצאו אנשי העירייה לרכוש מנות מפוארות ממסעדה חרדית מוכרת במרכז העיר, וכך חברי המועצה מ'יהדות התורה' יכלו לאכול מאוכל בכשרות המהודרת גם להם.

המאכלים עבור שאר האורחים, בהכשר בד"ץ בית יוסף

גורמים בלשכת ראש העיר ניר ברקת אישרו את הפרטים ומסרו: "מדובר במזון כשר למהדרין. לחברי מועצה שלא הסתפקו במזון שהוזמן, סודר מזון אחר בכשרות מועדפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר