לאחר שיא

הביטקוין קרס הלילה וערכו ירד ב-400 דולר

המטבע הווירטואלי ירד הלילה באופן חד בערכו לאחר חודשיים של עליות רצופות שהעלו את ערכו מאד. האם מדובר בהתרסקות או רק במימוש רווחים? מחלוקת (מטבע חוץ)

(צילום: שאטרסטוק)

המטבע הווירטואלי הראה הלילה (ו') כי הוא יודע גם לרדת ובצורה מהירה במיוחד. אחרי חודשיים של עליות משמעותיות שכמעט הכפילו את ערכו, איבד הלילה הביטקוין כ-400 דולר מערכו תוך שעות ספורות.

הביטקוין הגיע אתמול לרמת שיא של 2,791 דולר למטבע, ואז צנח בחדות תוך ריכוז מחזורי מסחר גדולים במיוחד של יותר ממיליארד דולר לרמה של 2,352 דולר למטבע. כעת נסחר המטבע הווירטואלי תמורת 2,388 דולר.

האם מדובר בנפילה אמיתית בערכו סוג של "פיצוץ בועה" או בסך הכל במימוש רווחים של משקיעים שהחליטו לנצל את השיא כדי לממש את השקעתם אין לכך עדיין אינדיקציה ברורה והדעות חלוקות

לעליות עד עתה היה גם הסבר הגיוני והוא ההתלהבות של משקיעים ברחבי העולם, ובעיקר במדינות אסיה דוגמת יפן, ממה שנראה כמו אימוץ נרחב יותר של הביטקוין על ידי ממשלות ועסקים, וכן מההסכמות המתגבשות בין כורי הביטקוין וחברות אחרות שפועלות בענף המטבעות המוצפנים הווירטואליים לגבי פתרון טכנולוגי שיוכל להגדיל את נפח העסקאות בביטקוין ולאבטח את המטבע מפני פריצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר