לאחר הביקור בישראל

טראמפ: "בנימין נתניהו מוכן להגיע לשלום"

"בנימין נתניהו הבטיח לי שהוא מוכן להגיע לשלום. הוא חבר שלי והוא מתכוון לזה", כך אמר הנשיא האמריקני דונלד טראמפ בנאום בפני המארינס: "לאיראן לא יהיה נשק גרעיני" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דונלד טראמפ (צילום: Shealah Craighead / White House)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נאם בפני חיילי מארינס באיטליה ואמר כי ראש הממשלה הישראלי נתניהו מתכוון להגיע לשלום עם הפלסטינים: "בנימין נתניהו הבטיח לי שהוא מוכן להגיע לשלום. הוא חבר שלי והוא מתכוון לזה" אמר טראמפ לחיילים.

רעייתו של טראמפ, מלאניה, הציגה אותו בפני החיילים ואמרה: "בעלי עובד כל כך קשה עבור המדינה שלנו ואני גאה בו". נאומו של טראמפ בפני החיילים האמריקנים המוצבים בסיציליה עסק בביקורו של הנשיא במזרח התיכון.

"נסעתי לירושלים ושם אישרתי מחדש את הברית של ארה"ב וישראל. ביקרתי בבית לחם, עיר יקרה כל כך לרבים, ונפגשתי עם המנהיג הפלסטיני אבו מאזן. הוא הבטיח לי שברצונו להגיע לשלום עם ישראל".

טראמפ הוסיף כי "יש צורך דחוף לאחד כוחות ולהילחם יחד נגד הטרור. רק אתמול נוצרים קופטים במצרים הותקפו. אנחנו, האומות הנאורות, נחסל יחד את הטרוריסטים, ניקח להם את המימון ונבריח אותם".

טראמפ נואם בישראל (צילום: לע"מ)

"בערב הסעודית היה לי הכבוד להשתתף בפסגה היסטורית של 50 מנהיגים ערבים מכל העולם הערבי. התעודדתי מאוד לשמוע ממנהיגים ממדינות ערב על כך שהם רוצים להביס את הטרור. אומות המזרח התיכון סבלו מהתקפות טרור - אחת אחרי השנייה - שלקחו את חייהם של מוסלמים חפים מפשע". בהתייחסו לאיראן אמר: "בודדנו את המשטר האיראני ונדאג לכך שלא יוכל להחזיק בנשק גרעיני".

טראמפ אמר עוד בפני החיילים: "הגעתי לפסגת ה-G7 באיטליה, פרסתי את משנתי לגבי צמיחה כלכלית וקראתי לביטחון גדול הרבה יותר על מנת להגן על אזרחינו. סללנו את הדרך לשנה של שיתופי פעולה כדי לספק לילדינו עתיד הרבה יותר בטוח, יהיה לכם עתיד נהדר".

"אמריקה לחמה כדי להגן על אירופה מרוע הנאציזם - ועכשיו אנחנו נלחמים בכוחות הטרוריזם במזרח התיכון. זהו הסיפור של הטוב שמתגבר על הרוע. אין שלום בלי אלו שמוכנים לסחוב את צלקות ופצעי המלחמה. הדגל האמריקאי מסמל את החופש ואתם המגינים של הדגל האמריקאי הגדול. אני מתרגש מכל ההישגים שנגיע אליהם. שאלוהים יברך את אמריקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר