הרדיו של ש"ס?

האיש החזק בתאגיד רומז: "הרדיו החרדי החדש - לנשים"

בראיון ל"ידיעות אחרונות" התייחס אלדד קובלנץ, האיש החזק בתאגיד השידור 'כאן' לכוונה להקים תחנת רדיו חרדית חדשה - ואמר כי הוא שוקל להפוך אותה לתחנה נשית חרדית (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

שבועות שבפוליטיקה החרדית ובברנז'ה התקשורתית מדברים על תחנת הרדיו החרדית החדשה, אותה ביקשו בתאגיד 'כאן' להקים עבור הציבור החרדי. ש"ס דרשה וקיבלה שהקמת הרדיו החדש תיכנס לחוק התאגיד.

היו מי שכינו את התחנה החדשה שתוקם בתוך תשעה חודשים "הרדיו של ש"ס", אולם ב'יהדות התורה' מיהרו להביע את עמדתם שהתחנה תהיה מיועדת לכלל המגזר החרדי ולא תהפוך לתחנת הבית של המפלגה הספרדית.

אך ייתכן כי החגיגה היתה מוקדמת. אלדד קובלנץ, מנכ"ל 'כאן', האיש החזק ביותר בתאגיד ומי שאפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הצליח להדיח, מצהיר בחצי משפט כי התחנה החדשה בכלל מתוכננת לנשים חרדיות.

קובלנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בכמה מילים, בדרך אגב, בראיון ל'ידיעות אחרונות', רומז קובלנץ עבור מי מיועדת התחנה החדשה: "ביקשנו משר התקשורת אישור לשתי תחנות נוספות, אחת מהן מיועדת לחרדים. חשבנו להפוך אותה לתחנה נשית חרדית".

כעת, ייצטרכו בש"ס לראות כיצד יהיה ניתן להתמודד מול הכוונה של קובלנץ להפוך את התחנה החדשה לתחנה נשית חרדית. כאמור, על המנכ"ל החזק של 'כאן' קשה להשפיע ובוודאי שלא להעביר לו הוראות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר