חשד להתנהגות פסולה

ח"כ ניסן סלומינסקי נחקר ביחידת להב 433

אחד מוותיקי חברי הכנסת, בכיר במפלגת 'הבית היהודי', נכנס בשערי היחידה העוסקת בחקירות אישי ציבור, לאחר אישורו של היועמ"ש מנדלבליט לפתוח נגדו בחקירה רגישה זו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ח"כ סלומינסקי (צילום: Miriam Alster/Flash90)

בשעה זו (ראשון) נחקר במשרדי יחידת להב 433 שבלוד חבר הכנסת ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), במסגרת החשדות נגדו ולפיהן הוא התנהג באופן אסור כלפי נשים לאורך תקופה ארוכה.

לחקירה בעניינו קדם אישורו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, כפי שנדרש בכל הנוגע להתנהלות שכזו מול חברי כנסת מכהנים, להם שמורה חסינות אוטומטית.

לדברי סלומינסקי, הוא אינו יודע מי המתלוננות נגדו: "אני משמש כמשרת ציבור יותר מ-40 שנה. במהלך 40 שנות פעילותי פגשתי וסייעתי לעשרות אלפי נשים וגברים. אני מוכר בקהילות רבות כאדם שתמיד נכון לסייע, בכל שעה ביממה, וכאיש חם ולבבי כמקובל בפוליטיקה הישראלית, ללא שום כוונה פוגענית", הוא מסר לפני כחצי שנה בהודעה רשמית לאחר גל שמועות.

הוא הוסיף "נודע לי מגורמים שונים כי הובא בפניהם מידע מנשים מכובדות ששמעו מנשים אחרות על כך שנפגעו ממני. אני מאוד כואב ומצטער על כך. מעולם לא התכוונתי לפגוע באישה או איש ואם אישה כלשהי נעלבה, נפגעה או חשה אי נוחות כתוצאה מהתנהגותי, הרי שאני מתנצל על כך והייתי מתנצל אף בפניה מעומק לבי לו ידעתי מי היא. היות ואיני יודע במי מדובר, הרי שעצם המחשבה שנוצרה פגיעה כלשהי מסבה לי צער וכאב עמוק וביקשתי שמסר זה יועבר במלוא כנותו ועוצמתו למי שחשה נפגעת".

למחרת ההודעה על פתיחת הבדיקה המשטרתית נגדו, לפני מספר חודשים, השעה את עצמו סלומינסקי מתפקידו כיו"ר ועדת החוקה בכנסת, במקביל להתייחסותו הברורה של יו"ר מפלגתו שר החינוך נפתלי בנט: "היה ויוגשו תלונות לרשויות החוק והן יתבררו כנכונות, סלומינסקי לא יוכל להמשיך לכהן בתפקידו כחבר כנסת מטעם הבית היהודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר