3 סיבות לעצב שולחן לחג השבועות עם קונספט

והכל קורה בכלים חד פעמיים איכותיים שמעניקים תחושה של סט יוקרתי, מינוס הפחד שחצי ממנו יישבר - או שהרגליים יישברו במהלך שטיפת הכלים האינסופיים (עיצוב, שיווקי)

חני מלול | מקודם |
שולחן חג מפואר (צילום: אלי קובין | ערכות כלים ומיתוג: קונספט - ערכות ממותגות לאירועים)

חג שבועות בפתח, חג קבלת התורה. האסוציאציות, שעולות לי הן לבן, טוהר, עם נבחר, קדושה. זהו חג בו הבנים זוכים להרבה זמן איכות של לימוד תורה עם אביהם, הבנות במטבח עם אמהותיהן ומשפחתיות רבה עוטפת את כולם.

כל כך הרבה רבדים לחג הזה וכל כך הרבה אפשר לכתוב עליו, אבל אנחנו כאן בקונספט, חושבים על עוד כמה דברים: איך ייראה השולחן, היכן יתמקדו האנרגיות שלך ותשומת הלב, איזו אווירה תהיה בבית, ועוד.

הרבה חגים במעגל השנה, ורובם ככולם קשורים למטבח בצורה זו או אחרת, ובכל זאת, יש משהו בחג השבועות שהופך את המטבח לדומיננטי באופן יוצא דופן; אולי זה המנהג לאכול מאכלי חלב, אולי זה הלו"ז השונה של הארוחות כתוצאה מלימוד התורה במשך הלילה, אולי זו העובדה שמדובר ביום חג אחד בלבד לעומת רגלים אחרים.

כך או כך, אנחנו כאן כדי לעזור לך לתת לחג המיוחד הזה את הקונספט הראוי לו, לגרום לשולחן להיראות יוקרתי ומפואר כיאה לחג.

לתמרן בקלות בין הארוחות

ביממה הזאת, שצריך לתמרן בין ארוחות בשריות למען כבוד יום טוב ובין ארוחות חלביות למען מנהג ישראל קודש, ערכות הכלים של קונספט המגיעות בצבעים מגוונים, נותנות את המענה המושלם. גם הפרדה בין בשר לחלב, גם חגיגיות, גם אסתטיקה וגם אפס טרחה על שטיפה של עוד ועוד כלים.

יצירתיות מתפרצת

מיתוג הכלים משווה אווירה של יצירתיות, מקוריות וייחודיות. חבקי מפיות ממותגים אישית, תוויות לבקבוקים, צנצנות למנות אחרונות, ובעצם מה לא?! כמעט כל רעיון שלכם יוכל לקבל מיתוג אישי ולהתאים לקונספט שחלמתם לתת לחג הזה. חלומי, לא?

האנרגיות שלך!

כשאת נכנסת למיטה בסוף כל יום, מותשת מהימים הארוכים וממירוץ החיים הבלתי פוסק, המחשבות רצות, וכל מה שהיית רוצה כרגע זה לשבת על כיסא נוח בחוף הים, לעצום את העיניים ולהסיר מעלייך כל דאגה.

קונספט אמנם לא תתן לך כיסא נח, וגם לא חוף ים, אבל חיסכון ע-נ-ק באנרגיות דווקא כן. עריכת השולחן בקלי קלות, אפילו על ידי הילדים הקטנים, בלי לחשוש שמא חצי מהסט היקר יישבר בדרך.

ובסיום הארוחה, דקותיים של איסוף לפח, וזהו - את מסודרת. אין צורך לעמוד שעות ליד הכיור לשטוף כלים ולהחזיר את המטבח לקדמותו. הכל הופך קל יותר! פחות זמן, פחות עייפות. יותר משפחה, יותר חגיגיות.

חג שמח, קליל ויפהפה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר