פרשת דרעי

בין הנחקרים - משה ליאון ואריאל משעל; "שיתפו פעולה"

מלבד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ורעייתו הנחקרים מאז השעה 10:00 במשרדי להב 433, נחקרו גם - בני משפחה, משה ליאון מעיריית ירושלים ואריאל משעל מנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב והגליל (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' בסיון תשע"ז | 29.05.17
השר אריה דרעי, הבוקר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

משה ליאון, חבר מועצת עיריית ירושלים ובכיר לשעבר במשרד האוצר, נמצאים בין 14 הנחקרים בפרשת דרעי שנעצרו לפנות בוקר (שני) על ידי המשטרה.

כמו כן נחקר אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. בסיום חקירתו שוחרר משעל ללא תנאים מגבילים ומסר כי שיתף פעולה באופן מלא.

בנוסף, הסתיימה עדותם של שני אנשי עסקים בכירים, אב ובנו, המוכרים מאוד במגזר החרדי. וכן חקירתו של חשוד נוסף, עורך דין המקורב לשר דרעי.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", לפנות בוקר עצרה המשטרה ארבעה עשר חשודים במעורבות בפרשת דרעי. השר אריה דרעי ורעייתו יפה נחקרים - בחדרים נפרדים במשרדי יחידת להב 433 - מאז השעה 10:00 בבוקר. במרכז החשדות, כפי הנראה, העברת כספים ממשרד הנגב והגליל לעמותה שבניהול יפה דרעי ומשם לבני משפחה.

יפה דרעי, הבוקר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשד נוסף שנחקר: אנשי עסקים העבירו כספים עבור פרוייקטים נדלניים של בני משפחת דרעי. יצוין כי אחת מבנות המשפחה שנחקרה הבוקר שוחררה מלהב 433.

מטעמו של משה ליאון נמסר כי "בתום מספר שעות הסתיימה חקירתו של משה ליאון בלהב 443. ליאון שיתף פעולה וענה לכל השאלות. בתום החקירה לא הוטלו עליו מגבלות כלשהן.

"משה ליאון מבהיר כי לא נשאל ואין לו שום קשר לנושאים השונים כפי שפורסמו היום באמצעי התקשורת. השאלות התמקדו בנושא נקודתי אחד בלבד בנוגע לתקופה בה אריה דרעי היה איש עסקים פרטי. כאמור, ליאון מסר את כל הפרטים הידועים לו ולא הוטלו עליו מגבלות כלשהן בתום החקירה".

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל עכבה הבוקר לחקירה, 14 חשודים מכל רחבי הארץ, במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433-יאח"ה, בשת"פ עם רשות המיסים.

"מדובר בחקירה שראשיתה באפריל 2016, אשר נסובה תחילה בחשדות לקיומן של עבירות מיסוי בעיקר בתחום הנכסים וכאמור הורחבה לחשדות הנוספים, המיוחסים לחשודים רבים לרבות נבחר ציבור ורעייתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר