מעקב כיכר השבת

פקקים ברמות: "מבקשים התערבות דחופה"

המינהלים הקהילתיים ברמות, פנו במכתב דחוף לראש העיר וסגנו כדי לטפל שוב בנושא הפקקים החמורים בכביש רמות שחזרו בשבועות האחרונים לאחר תקופה של הקלה (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
הפקק בכביש רמות (צילום: אבי דנינו)

ה"מצור על רמות" חוזר: שני המנהלים הקהילתיים בשכונת רות, החרדים והחילוני פנו במכתב לראש העיר ניר ברקת וסגנו משה ליאון בבקשה להשיב לסדר היום את סוגיית פקקי התנועה בכביש רמות.

"בתחילת נובמבר האחרון נעניתם באופן מהיר לבקשת חברי מועצת העיר להתייחסות לבעיה החמורה של עומס התנועה והפקקים בשעות הבוקר בצפון העיר", נאמר במכתב. כזכור, הנושא עלה לסדר היום בשל העלאת הנושא ב'כיכר השבת' שבעקבותיו הגיעו 14 חברי המועצה בליווי ראש העיר לפגישה בקניון רמות כדי לבחון את המצב.

"נערכו מספר פגישות תוך שותפות מבורכת בין העירייה לבין שני המינהלים הקהילתיים בשכונה לשם גיבוש פתרונות אפשריים ובחינתם בהובלת משה ליאון מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים אשר נרתם לנושא באופן אישי יחד עם פלר חסן נחום מחזיקת תיק התחבורה באותה עת. הפתרון המיידי שהוצע היה שינוי ברמזור בכניסה להר חוצבים, ובנוסף לכך החלו בביצוע פתרונות נוספים (סלילת כביש המחבר את רח' שלמה מומו הלוי לחלקים האחרים של הר חוצבים)", הוזכר במכתב.

"במשך מספר חודשים חלה הקלה מסוימת במצב העומס אולם בשבועות האחרונים חזרה הבעיה ביתר שאת. העומס הקשה בכביש גולדה מאיר ובעביש בגין המחברים את רמות, הגדולה בשכונות העיר, למקומות העבודה והלימודים מהווה בעיה קשה ביותר המעסיקה את תושבי רמות בחיי היום יום ואשר לה השפעה מהותית על איכות חייהם", מלינים התושבים.

"כפי שציינו בזמנו, הבעיה נובעת מסיבות רבות (היעדר תשתיות פיסיות מתאימות צרכים, פתרונות תחבורה לא מספקים, התפתחות אזור הר חוצבים ועלייה במספר הרכבים המגיעים לאזור בשעות הבוקר ועוד). נבקש את התערבותכם הדחופה בנושא בבחינת המצב הנוכחי ובדיקת הגורמים אשר גרמו להחמרה בתקופה האחרונה כדי להביא להקלה מיידית על חיי תושבי השכונה", סיימו אנשי המנהלים הקהילתיים את מכתבם.

כזכור, גורמי ההצלה טוענים כי הפקקים אף מסכנים את חייהם של תושבים הזקוקים לטיפול רפואי ואינם יכולים להתפנות לבית החולים במהירות בשל הפקקים החריפים שמונעים אף מאמבולנסים לנסוע ולפנות את יושביהם לטיפול לו הם זקוקים.

מפת הפקקים שצורפה למכתב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר