מחווה של מיליונר: תצוגת רכבי יוקרה לילדי פנימיה

עשרות רכבי יוקרה, חלקם נדירים במיוחד בישראל, שוטטו ברחובות כפר חב"ד כחלק ממחווה של מיליונר ישראלי לילדי פנימיה. צפו בגלריה (בארץ)

(צילום: חיים טויטו)

תושבים בכפר חב"ד, נדהמו לגלות אמש (ראשון) עשרות רכבי יוקרה, חלקם נדירים במיוחד בישראל, כשהם משוטטים ברחובות הכפר. לאחר זמן קצר התברר כי מדובר במחווה של המיליונר גבריאל בוזגלו, שיזם יום הפנינג לילדי פנימיית "אור שמחה".

לאחר ביקור שערך בעבר לאחרונה, ביקש בוזגלו ליזום יום הפנינג מיוחד לילדים ופנה לצורך כך לגורמים הרלוונטיים. וכך, בהתראה של שבוע, יצאה המחווה לפועל.

במסגרת התצוגה המרשימה שערך בוזגלו לילדים, השתתפו עשרות רכבי יוקרה, בהם גם דגמים יחידים במינם בישראל, כאשר הילדים אף יצאו לסיור ברכבים.

בוזגלו אמר כי "הדרך שלנו ארוכת טווח, ומטרתה להביא לעולם טוב יותר. בזכות כל אחד ואחד מכם נוכל להמשיך בדרך הארוכה הזו". הרב זאב סלאווין, מנכ"ל אור שמחה, הודה לנהגים: "ההתרגשות של הילדים והמעשים הטובים שהם עשו בעקבות האירוע הזה זהו השכר הגדול שלכם".

את האירוע כיבדו בנוכחותם ידידיו של בוזגלו סגן יו"ר המועצה הרב בנימין ליפשיץ והרב יצחק רסקין. בהמשך האירוע, ערכו הרב יוסי קליין סמנכ"ל המוסד והרב מענדי נאבול מנהל הפנימייה סיור עם הנהגים ברחבי המוסד.

הפקה: חברת צבעים הפקות. צילום: חיים טויטו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר