שער שכם נסגר

כך תגיעו בליל חג השבועות לכותל המערבי

המשטרה סוגרת את שער שכם למעבר יהודים בחג השבועות החל מהשעה עשר בלילה ועד הלילה של צאת החג מחשש לעימותים מול המוסלמים שחוגגים את הרמדאן (חדשות בארץ)

מוצאי שבועות בכותל המערבי (צילום: שלומי כהן - פלאש 90)

משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת אירועי חג השבועות בירושלים. שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ומתנדבים, ייפרסו לשמירה על הסדר הציבורי, ביטחון הנפש והרכוש, הסדרה והכוונת התנועה, במזרח ומערב העיר.

משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים לכלל אירועי החג החלים במקביל לחודש הרמדאן מה שהופך את העיר העתיקה לעמוסה ורגישה הרבה יותר.

הלילה צפויים עשרות אלפים להגיע לכותל המערבי לתיקון ליל שבועות ותפילת וותיקין במקביל לתפילות הלילה (תרוויח) של הרמדאן בהר הבית. רבים צפויים להגיע לכותל המערבי גם במהלך מוצאי החג.

מהמשטרה נמסר כי במטרה לשמור על בטיחות כלל הציבור ומניעת עומס וויסותו בסמטאות העיר העתיקה, לא תתאפשר תנועת מתפללים לכותל המערבי דרך שער שכם, הלילה, יום שלישי בשעה 22:00 ועד לשעה 01:30 (יום ד'), ובהתאם להערכת מצב מבצעית.

מומלץ להגיע לכותל המערבי דרך השער החדש, שער יפו, ציון , אשפות. עד לשעה זו (01:30 ובהתאם להערכת מצב) לא תתאפשר גם יציאה מהכותל דרך רחוב הגיא.

במסגרת ההערכות יושם דגש לתנועת מתפללים בכלל הצירים המובילים לכותל המערבי.

בצאת החג, יום רביעי 31.5.17, יסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות שמגר- הרטום - בר אילן ותתאפשר נסיעה רק לתחבורה ציבורית ורכבי הסעים וזאת במטרה לאפשר לכלל המבקרים שהגיעו לעיר לנסוע חזרה בבטחה חזרה ולמנוע עומסי תנועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר