ישיבת 'משכנותיך' - לא פשוט "להיות אני"

שיר חדש ומרגש של המסגרת הישיבתית לנערים עם קשיים בביצוע מגמת המוזיקה וכישורי חיים של ישיבת משכנותיך, כשהנערים מבצעים את השיר בעצמם (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

ישיבת משכנותיך, החטיבה הישיבתית של המרכז התורני אוהליך מרשת 'שתילים' הינה מסגרת הנותנת מענה מקיף לנערים שמורים המתמודדים עם קשיים שנפלטו מעולם הישיבות.

לאחר כשנה של עבודה מקדמת והנאה רבה במגמת מוזיקה וכישורי חיים שבניהול הרב אבי אברהם, מסכמים התלמידים את השנה בשיר בכורה קבוצתי, פרי עמלם והשקעתם הרבה.

השיר 'להיות אני' מבוסס על מילות תפילתה של ילדה בת 8 ע"ה, שחלתה בסרטן ונפטרה ל"ע בדמי ימיה, נכתב בהתאמה למסגרת, לאחר דיוני עומק בנושא, ומביע את עוצמת הבקשה והקשר עם אלוקים ואת הצורך בהשלמה עצמית, התמדה והתמודדות אישית מתוך המצב האישי הקיים.

"השיר מספר את הסיפור שלנו, שרוצים להצליח בתור איך שאנחנו" מתאר אחד הנערים המשתתפים בשיר "המוזיקה נותנת לנו את הדרך לעשות את זה, ליהנות ולהצליח".

"בתחילתו ובסופו של התהליך המוזיקאלי-טיפולי נתנו הנערים כרפלקציה ציונים אישיים על הדימוי והערכתם העצמית ואף העניקו לעצמם לבסוף ציון על התוצאה הסופית. אלו הוכיחו כאלף עדים על ההשפעה והאפקטיביות הרבה של המגמה על שינוי לטובה בחייהם של הנערים המשתתפים בתהליך החיובי" משתף הרב אברהם.

סולנים: אהרן חזקיה, אביחי סולימני, יקיר אוזן

לחן ומילים: אבי אברהם

עיבוד מוזיקאלי: שימי סקלאר

גיטרות חשמליות, עריכה ומיקס: אבי ז'אנו

מקהלה וקליפ: מגמת מוזיקה וכישורי חיים תשע"ז

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר