המאבק מחריף

הורי הילדים החולים דורשים: לפטר את פרופ' רוטשטיין

הורי הילדים החולים שטופלו במחלקה ההמטואונקולוגית בבית החולים הדסה עין כרם דורשים לפטר את המנהל פרופ' זאב רוטשטיין ויעתרו לבג"ץ בדרישה לפתיחת מחלקה בשערי צדק(בריאות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
החולים ומשפחותיהם מפגינים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מאבק הורי הילדים מהמחלקה ההמטואונקולוגית בהדסה מחריף: בשעות הצהריים (חמישי) יגישו ההורים לילדים חולי סרטן מבית החולים הדסה עתירה לבג"ץ כנגד בית החולים הדסה, שר הבריאות יעקב ליצמן ומנהל בית החולים, פרופסור זאב רוטשטיין.

ההורים שזועמים על עזיבת כל הצוות הרפואי של המחלקה בראשות פרופ' מיקי וינטראוב דורשים כי תפתח לאלתר מחלקה המטואונקולוגית ילדים בשערי צדק, זאת למרות שבבית החולים עצמו לא התלהבו מהרעיון.

ההורים דורשים בנוסף להעביר את פרופ' רוטשטיין מתפקידו ולפתוח בחקירה על כך שלטענת ההורים בבית החולים ומשרד הבריאות תיאמו את ההתנהלות ופגעו בילדים החולים.

בנוסף, ביום ראשון הקרוב הורי הילדים יקיימו מחאת ענק באוהל גדול שנבנה בגן סאקר בירושלים.

האוהל שהוקם

"מאוהל זה נצא בקריאה וזעקה כי אין לנו לאן ללכת, ואנחנו דורשים שיאפשרו לרופאים שלנו להמשיך במלאכת הקודש שלהם. לא יתכן שירושלים תאבד שישה רופאים מהטובים בעולם בתחומם, והטובים בעולם באנושיות, חמלה וחיבור למטופליהם", אומרים ההורים בהודעתם.

"באוהל נשב כולנו - הורים, מטופלים ואלה שבמעקב, וכל מי שחשובה לו הרפואה הציבורית בישראל. אנחנו נשהה במאהל (באישור המשטרה והעיריה) ולא נעזוב עד אשר ימצא הפתרון שבו כל הרופאים ישובו לטפל בילדים! המאבק הוא למען כל ילדי ירושלים ולמען הרפואה הציבורית בישראל!", מוסרים ההורים שאומרים כי אינם מתכוונים להיכנע להחלטה הנוכחית שהביאה לפיטורי הרופאים והחלפתם ברופאים מבית החולים שיבא - תל השומר.

"נותרנו עם פלסטרים משיבא בעלי ידע מוגבל מאוד בסרטן שעיקר עיסוקם השתלות מח עצם, ועם יבוא רופא מחו"ל שבשנים האחרונות לא התעסק כלל עם ילדים חולים ואנו בספק אם הוא מכיר פרוטוקולים טיפוליים מעודכנים", מתלוננים ההורים שמוסיפים, "אנו מאוכזבים שראש הממשלה הותיר את ילדי ירושלים ללא מענה בריפוי הסרטן, והילדים החולים נאלצים לעזוב לבתי חולים במרכז הארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר