מכללת מבחר למען הקהילה: פרוייקטים לילדים ונוער

יום עיון והצגת פרויקטים במסלול לימודי עבודה סוציאלית התקיים במכללת מבחר בשבוע שעבר. יום העיון כלל הרצאות מקצועיות על ידי מרצים אורחים וסגל ההוראה הקבוע וכן הוצגו בו פרויקטים שונים בהם עסקו הסטודנטים והסטודנטיות לקראת סיום לימודיהם (לימודים, שיווקי)

יום עיון במכללת מבחר. (צילום: יחצ)

הפרויקטים כללו שיפור נגישות מידע וזכויות רפואיות למטופלים הזקוקים לכך, טיפול בנוער נושר , טיפול בילדים בסיכון ומתן עזרה לאוכלוסיות חלשות שונות.

הסטודנטים והסטודנטיות נדרשו להכין פוסטר בו תוצג מהות הפרויקט, מטרתו והגורמים השונים איתם נדרש לשתף פעולה למען הצלחת הפרויקט.

את יום הצגת הפרוייקטים יזמו חברי ועד הסטודנטים, גוף שהקמתו היתה חלק מפרוייקט של סטודנטים לעבודה סוציאלית שנה שעברה.

יום העיון התקיים לאורך כל שעות היום, בשעות הבוקר הוצגו הפרוייקטים של מסלול הנשים ובשעות הערב הוצגו הפרוייקטים של מסלול הגברים.

ההרצאות של סגל ההוראה ושל המרצים האורחים עסקו במעמדו של העובד/ת הסוציאלי/ת בשוק התעסוקה בישראל, בסוגיות מקצועיות בתחומים שונים וכן הצגה ודיון לאחריה בנושאים הקשורים לעולמות התוכן של העובדים/ות הסוציאליים.

אחת המרצות שהשתתפה באירוע היא נעה אריאל שמעלה הצגה העוסקת בהגנה על ילדים חסרי ישע. אריאל הסבירה את חשיבות עבודתו של העובד הסוציאלי במסגרת קהילתית אדוקה.

הרב מאיר יעקובוביץ', מנכ"ל מבחר בירך את הסטודנטים והסטודנטיות ואמר כי "אני רואה חשיבות בקיום יום כזה גם במסגרת לימודי עבודה סוציאלית כמו במסלולי לימוד אחרים בהם מתקיימים ימי עיון והצגת פרוייקטים. התוצרים של הפרויקטים מרשימים, כולי תקווה ואמונה כי עם יציאתכם לשוק העבודה, יביאו הבוגרים והבוגרות ברכה לקהילה ולתא המשפחתי ובכך יצטרפו למאות הבוגרים והבוגרות של מכללת מבחר בתחום העבודה הסוציאלית"

במכללת מבחר מציעים לימודי עבודה סוציאלית לתואר ראשון ושני , לגברים ונשים, בהפרדה מלאה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר