צפו בווידאו

גפני הסביר: מי יכול להיות גדול בתורה?

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נשא נאום ביום הכשרה והיערכות למנהלי קייטנות בו הסביר כי כל אחד יכול להיות גדול בתורה. "אין מציאות כזאת שיש מישהו שרק הוא ראוי לכך" • צפו (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נשא הבוקר (חמישי) נאום ביום הכשרה והיערכות למנהלי קייטנות במהלכו טען כי כל אחד יכול להיות גדול בתורה.

את יום ההיערכות יזם ארגון "תודעה" בשיתוף עיריית בני ברק ומשרד החינוך, במהלכו שמעו המשתתפים הרצאות בנושאים מגוונים הנוגעים לתחומי עיסוקם, לקראת ימי הקיץ.

ח"כ משה גפני שהשתתף בכינוס נשא דברים קצרים בנושא החינוך ואמר כי "התורה ניתנה לכל ישראל, אין הבדל בין אף אחד, אין מי שלא יכול לפעול בלימוד התורה, להיות גדול בתורה".

מנחם שפירא מפרגן לרב מרדכי בלוי

"אין מציאות כזאת שיש מישהו שרק הוא ראוי לכך ורק הוא יכול לגדול בתורה ורק הוא יכול להתחנך בהתאם למה שהתורה קובעת ואחרים לא", הוסיף גפני והביא לכך סימוכין מפרשת השבוע האחרונה.

המפקח החינוכי הארצי ב'תודעה', המחנך הרב מרדכי בלוי, מסר הרצאה חינוכית בה הרחיב על הערכים המיוחדים אותם ניתן להקנות דווקא בימי החופש במסגרת הקייטנות השונות, וכן על שימת הלב לשמור בימי החופשה על רמה רוחנית נאותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר