הגיע לחזק את ידיו

נשיא המועצת עלה לבית דרעי: 'הכל שקר, נכפיל את כוחנו'

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגר"ש כהן, הגיע הערב לביתו של יו"ר ש"ס השר דרעי, חיזקו ועודדו בעקבות חקירתו במשטרה. לאחר מכן התייחס ברבים לחקירת המשטרה. צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן עם דרעי, ודברי העידוד באזכרה (צילומים: כיכר השבת)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, הגיע הערב (חמישי) למעונו של יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי, כך נודע ל"כיכר השבת".

הגר"ש כהן עלה לביתו של דרעי ברחוב הקבלן שבשכונת הר נוף ונועד עמו במשך דקות ארוכות. הרב הגיע לחזק את השר שנחקר יחד עם רעייתו יפה דרעי בלהב 433.

לאחר הביקור בבית השר, יצאו נשיא המועצת יחד עם דרעי יד ביד לבית המדרש 'יחווה דעת', שם תיערך האזכרה לרבנית אסתר דרעי ע"ה, במלאות השלושים לפטירתה.

בדבריו באזכרה, אמר הגר"ש כהן: "אנחנו נמצאים בצרה גדולה. כשאני אומר אנחנו, זה אנחנו בני התורה. ידוע שאת המפלגה שלנו הקים מרן הרב עובדיה יוסף, תורה מההתחלה ועד הסוף. התורה הקימה את התנועה הזאת. מי האמין, אלפי תלמידים, כמה השטן מקנא בנו, כמה שונא אותנו, כמה יצר הרע רודף אותנו. אבל אנחנו צריכים להיות בטוחים. אם רודפים את ראש המפלגה של תנועת ש"ס, רודפים אותו בכל מיני חקירות, אני רוצה להגיד לחוקרים: למה הם לא מפחדים מהחקירות שחוקרים כל לילה למעלה? הם מסכנים".

"אין מה לדבר עליהם. יצר הרע רודף אותם שירדפו, הם רוצים להחליש את עם השם. כל מה שרודפים אותנו, הכול שקר וכזב. אף על פי שרודפים אותנו, נראה להם שבפעם הבאה נכפיל את כולנו. אל תתחשבו בכל אלה שרודפים אותנו. מסכנים אלה שרודפים אותנו, אני מתפלל עליהם שיחזרו בתשובה. לא נחלש. נכפיל את כוחנו בקרוב. הקדוש ברוך הוא מחכה לנו".

הגעתו של נשיא מועצת חכמי התורה לבית יו"ר ש"ס מעבירה מסר כי מועצת החכמים תומכת בדרעי ומחזקת אותו בימים הקשים העוברים על ועל בני משפחתו.

"אין קשר בין ההזיה שפורסמה הבוקר לבין הגעת מנשיא המועצת", אומר גורם בש"ס כמתייחס לפרסום ב'ישראל היום' כי כביכול בכירים בש"ס שוחחו עם אלי ישי וגיששו את חזרתו למפלגה.

"אף אחד מההנהגה הרוחנית או הפוליטית לא חושב על אפשרות של החזרת ישי למפלגה, גם לא כח"כ זוטר - בלי קשר לחקירת דרעי שבעזרת השם תסיים בלא כלום, בש"ס לא יכהנו מי שפגעו במורשת מרן זצוק"ל", הוא מבהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר