ג'יבריל רג'וב מסכים: "הכותל יישאר בידיים יהודיות"

"הכותל זה מקום קדוש ליהודים ובסופו של דבר זה חייב להיות תחת ריבונות יהודית, אין לנו שום ויכוח על זה" אמר בכיר הרשות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב בראיון לערוץ 2 (אקטואליה)

ג'יבריל רג'וב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בראיון שהעניק ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 2, התייחס ג'יבריל רג'וב למשא ומתן המדיני בין ישראל והפלסטינים שעשוי להתחדש בשל מאמצי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. "טראמפ הוא הזדמנות" אמר רג'וב.

"אנחנו מחכים ליוזמה מטעם הנשיא טראמפ, אנחנו מוכנים. טראמפ הוא הזדמנות לנו ולצד הישראלי. הוא בא עם כווונות ברורות לעסקה אולטימטיבית ולשים קץ לסבל של שני העמים. אני חושב שזו יוזמה חסרת תקדים ושנינו צריכים לדעת איך להתייחס, אבל זה תלוי בשני הצדדים".

"יש לכם פרטנר בצד הפלסטיני כדי ללכת לפיוס היסטורי בין שני עמים, שתי מדינות לשני עמים, אנחנו צריכים לעשות את זה היום ולא מחר" אמר רג'וב במסר לישראלים.

בנוגע לדחיית העברת השגרירות לירושלים אמר רג'וב כי "אני חושב שזה מסר לשני הצדדים. לימין הישראלי שטראמפ אינו בכיס שלהם וגם לנו, שיש תקווה והוא הולך בכיוון על מנת לעשות את העסקה שאליה הוא מכוון".

רג'וב התייחס גם לביקור טראמפ בכותל ואמר כי: "אנחנו מבינים שהכותל שהוא ביקר בו זה מקום קדוש ליהודים ובסופו של דבר זה חייב להיות תחת ריבונות יהודית, אין לנו שום ויכוח על זה. ברור - זה מקום קדוש ליהודים. הר הבית הוא שלנו, הוא לא שלכם ואני חושב שאתם תפסיקו לדבר ככה. זה הסטטוס קוו מאז 1967, מה שקבע משה דיין, ושנינו צריכים לכוון אליו. אבל אם אתם רוצים לעשות פיצוץ אז תגידו 'זה שלנו, זה שלנו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר