"אסור להשלים עם זה"

האלימות המשטרתית: חברי הכנסת מזועזעים ומגנים בחריפות

חברי כנסת רבים, מימין ומשמאל, מגנים בחריפות את אלימות המשטרה במהלך המבצע היזום בשכונת מאה שערים. "אסור להשלים עם זה. מישהו בצמרת צריך ללכת הביתה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוד פ., קבוצת "מחאות החרדים הקיצוניים")

אלימות המשטרה והפרובוקציה המכוונת ביום שישי בשכונת מאה שערים בירושלים תוך ביצוע מעצרים של חפים מפשע גרמו לתגובות חריפות במערכת הפוליטית כאשר חברי כמסת גם מהימין וגם מהשמאל הקיצוני גינו בחריפות את ההתנהלות של השוטרים.

ח"כ ישראל אייכלר פנה בדרישה לטפל באלימות המשטרה. "הפרובוקציות של המשטרה ואלימות של שוטרים סמויים בערבי שבת וחג, לא נעשים נגד ערבים ברמאדן בהר הבית אלא נגד יהודים במאה שערים".

לדברי אייכלר הפעולות הללו לא ירגיעו את הרוחות אלא יפעלו באופן הפוך. "אלימות שלטונית חמורה מאלימות אזרחית. הפעולות האלימות האלה לא ירגיעו את הרוחות. יש להעמיד לדין את האחראים למעצרי שווא ופגיעה בילדים".

ח''כ תמר זנדברג ממרצ אמרה כי "אלימות משטרתית לא מוגבלת למגזר אחד אבל כן מאפיינת מיעוטים וקצוות שמאתגרים את המרכז והשלטון. בדיוק לכן היא כל כך מסוכנת וחובה להיאבק בה".

‏ח"כ בצלאל סמוטריץ' מ'הבית היהודי' צייץ בחשבון הטוויטר: "האלימות המשטרתית היא בלתי מתקבלת על הדעת ולא משנה מול מי היא מופעלת! למה ילד צריך לדמם כך מאלימות שוטרים??? ‏משטרה אלימה היא משטרה חלשה".

בהמשך הגיב על סרטון שהעלה כתב חדשות 2 יאיר שרקי בו נראו שוטרים פועלים באלימות קשה בציוץ הבא: "תקשיבו, זה פשוט לא יאומן! פשוט אסור להשלים עם זה. מישהו בצמרת צריך ללכת הביתה. מקווה שהתמונות המזעזעות הללו יפורסמו בכל הרשתות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר